כתבה ממומנת כלכליסט

כתבה ממומנת כלכליסטכאשר מחפשים בגוגל לגבי כתבה ממומנת כלכליסט, בעצם מחפשים שירות שנקרא בכמה שמות שונים אשר משתנים בין חברת קידום אתרים אחרת לשנייה. השירות הזה נקרא: פרסום כתבות שיווקיות ומאמרים, בניית מערך לינקים, שיווק דיגיטלי באמצעות תוכן ועוד. מה חשוב לדעת בנושא? הנה כל המידע.

פרסום כתבה ממומנת כלכליסט היא פעולה שיווקית שניתן לבצע, אבל חשוב לזכור שבצמוד לקרדיט הכתבה בד"כ יהיה מצוין כי הכתבה היא ממומנת. עם זאת ולא מנגד, כתבות ממומנות כלכליסט מאפשרות למעשה להרוויח בכמה מישורים שונים.

הנה כמה מההיבטים שכדאי לקחת בחשבון כאשר מפרסמים את הכתבה:

  • הגדלת טווחי קהלי היעד – יש להגדירם היטב ולערוך מחקר שוק לפני פרסום הכתבה.
  • חשיפה בפני לקוחות פוטנציאליים – חשוב להגדיר את צרכי הלקוחות האלו ולספק מענה בהתאם בכתבה. 
  • להשתמש בכתבה ככלי שיווקי – אפשר לשתף את הכתבה ברשתות החברתיות לאחר פרסומה. 
  • חיזוק המוניטין – ע"י פרסום הכתבה באתר כה חזק כמו כלכליסט, ניתן לחזק משמעותית את המוניטין של המותג. מומלץ אפילו לקדם את הכתבה הזאת ע"י חיזוק בעזרת לינקים (כתבות אחרות שמתפרסמות ברשת ומפנות לכתבה בעיתון כלכליסט).

למה כדאי לפרסם כתבה בכלכליסט?

פרסום מאמרים ממומנים באתר אינטרנט חזק כמו כלכליסט, זו דרך יעילה להפיץ את המסר השיווקי של המותג, לחזק את הנוכחות הדיגיטלית של המותג ולגרום לו להיחשף בפני קהלי יעד חדשים. כמו כן, פרסום מאמר באתר מכובד מהסוג הזה, מאפשר לשמר את המותג בתודעה של הלקוחות הקיימים. 

באופן כללי, פרסום כתבות מהסוג הזה עוזר גם ליצור אמינות מול לקוחות, מכיוון שהקוראים יבטחו במקור כמו כלכליסט וסביר להניח שילחצו על פרטים נוספים כדי להגיע לאתר המותג המפרסם. במילים אחרות, פרסום כתבה ממומנת כלכליסט מאפשר להגביר את המכירות בעסק ולהניע קהל לכדי פעולה. 

מה קובע את מחיר פרסום הכתבה בכלכליסט? 

מחיר פרסום כתבה ממומנת כלכליסט אינו נמוך, שכן מדובר באחד מהאתרים החזקים בתחומי הפיננסים בישראל. בעוד כי מחיר הכתבה הוא כ-2,900 ₪, חשוב להוסיף על העלות הזאת גם את מחיר כתיבת הכתבה עצמה. בעוד שתכנים רגילים של SEO יכולים להיכתב על ידי כותבים שאינם בהכרח מיומנים, כתבה ממומנת כלכליסט תצריך כתיבה מקצועית. 

אפשר למצוא כותבי תוכן מקצועיים החל מעלויות של כ-0.17 אגורות – 0.27 אגורות למילה, כאשר חלק מהכותבים גם מבצעים מחקרי עומק לפני שהם ניגשים לכתוב את התוכן. כמו כן, אפשר להיעזר בכותבים של עיתון כלכליסט, אבל אלו בדרך כלל יהיו יקרים יותר מאשר כותבי תוכן שניתן למצוא בפייסבוק או ברשת בכלל. 

מה לעשות אחרי פרסום כתב באתר כלכליסט?

קודם כל, חשוב להתאים ציפות. אין סיבה לצפות לממטרים של לקוחות חדשים בדלת בית העסק, שכן פרסום כתבה ממומנת בכלכליסט היא חלק מתהליך שלם של שיווק דיגיטלי וקידום אתרים. בהיבט הזה של הדברים, ההמלצה הכי חשובה היא לבנות מערך לינקים סביב אותה כתבה. כאשר בונים מערך קישורים לאתר מסוים, חשוב לחזק כתבות ממומנות מהסוג הזה.

עושים זאת בעזרת פרסום כתבות במגוון אתרים שונים, כאשר במאמרים המפורסמים חשוב יהיה להטמיע 2 לינקים: 1) לינק לאתר המותג. 2) לינק לכתבה הממומנת בעיתון כלכליסט. באופן הזה, מחזקים גם את הקידום של אתר המותג וגם את הכתבה עצמה, שהיא בעצמה מחזקת את אתר המותג. וכך בונים מערך לינקים חכם לאתר אינטרנט. 

לא בטוחים מה לעשות עם קידום האתר? 

ההמלצה הכי חכמה היא לקבל חוות דעת מאת חברת קידום אתרים SEO  או חברה המתמחה בשיווק דיגיטלי ממומן. 

אז מה היה לנו בכתבה:
Top links

top links הינו אתר מוביל לבניית קישורים חיצוניים שיטיסו את האתרים שלכם למעלה! צוות המומחים שלנו מגדיל ומפתח את מאגר הקישורים הגדול והאיכותי ביותר אשר כיום מונה מעל 900 אתרים אמיתיים, איכותיים ומקודמים.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין