בניית קישורים

שירות בניית קישורים

לאחר בחינת ההיבטים השונים של שירות בניית קישורים, ניכר כי לקישורים תפקיד מכריע בקידום אתרים ובניית פרופיל קישורים חזק. בנוף המקוון התחרותי של היום, אסטרטגיית בניית קישורים מוצקה חיונית לעסקים בישראל ומחוצה לה. בניית קישורים אינה רק רכישת קישורים מכל מקור; זה דורש תכנון, מחקר וביצוע קפדניים כדי להשיג קישורים איכותיים ורלוונטיים. על ידי התמקדות בבניית פרופיל קישורים מגוון וטבעי, עסקים יכולים לשפר את הנראות, הסמכות והדירוג של האתר שלהם בתוצאות מנועי החיפוש.

בחירת ספק שירותי בניית קישורים אמין היא חשיבות עליונה להשגת הצלחה במאמצי בניית קישורים. השירות הנכון יכול להציע מומחיות, ידע בתעשייה וגישה למקורות קישורים איכותיים המתיישרים עם הנישה וקהל היעד של האתר שלך. זה חיוני לשתף פעולה עם ספק שירות שמקפיד על נהלים אתיים ומתעדכן בנוף ה-SEO ההולך ומתפתח.

בניית קישורים היא חלק בלתי נפרד מכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מקיפה. על ידי השקעה בשירות בניית קישורים מקצועי, עסקים בישראל יכולים לשפר ביעילות את הנוכחות המקוונת שלהם, למשוך תנועה ממוקדת ולשפר את הדירוג שלהם במנועי החיפוש. זכור, איכות על פני כמות צריכה להיות העיקרון המנחה בכל הנוגע לבניית קישורים, מכיוון שהיא מבטיחה הצלחה ארוכת טווח וצמיחה בת קיימא לאתר שלך.

קידום אתרים הוא נושא מורכב, כל מקדם אתרים יודע שמדובר על תהליך בו אתם פוסע שני צעדים קדימה וחוזר צעד אחורה. תהליך קידום אתרים בצורה אורגנית דורש מאיתנו התמדה, לא מדובר על תהליך בו נרצה תוצאות לאחר כמה ימים ואפילו שבועות, בדרך כלל מדובר על תהליך של מספר חודשים הכולל הוצאות עבור כתיבת תוכן, בניית קישורים ושיפור תדמית האתר. 

קישורים לקידום אתרים

קישורים ממלאים תפקיד מרכזי בקביעת האמינות והסמכות של האתר שלך. מנועי החיפוש רואים בכמות ובאיכות הקישורים המפנים אל האתר שלך כהצבעת אמון. כאשר אתרים בעלי מוניטין מקשרים לאתר שלך, זה מאותת למנועי החיפוש שהתוכן שלך בעל ערך ואמין. כתוצאה מכך, סביר להניח שהאתר שלך ידורג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERP), ויביא יותר תנועה אורגנית ולקוחות פוטנציאליים לאתר שלך. כמו כן לא צריך לשכוח מתוכן מגוון ועשיר שיש להשתמש במאמר.

בניית פרופיל קישורים – 3 דגשים חשובים

בניית פרופיל קישורים חזק דורשת גישה אסטרטגית המתמקדת בהשגת קישורים איכותיים ורלוונטיים. הנה כמה טכניקות יעילות לשיפור מאמצי בניית הקישורים שלך:

 בלוגים לאורחים

בלוג אורח כולל כתיבת מאמרים או פוסטים בבלוג עבור אתרים אחרים בתעשייה שלך. על ידי מתן תוכן בעל ערך, אתה יכול להרוויח קישור חזרה לאתר שלך בתמורה. זה לא רק עוזר לך לבנות קישורים באיכות גבוהה אלא גם מבסס אותך כסמכות בנישה שלך

שיווק באמצעות תוכן

צור תוכן משכנע וניתן לשיתוף שמושך קישורים באופן טבעי. על ידי פיתוח פוסטים אינפורמטיביים בבלוג, אינפוגרפיקה, סרטונים ופורמטים אחרים של תוכן, אתה יכול להגדיל את הסיכוי שאתרים אחרים יקשרו למשאבים היקרים שלך

הסברה למשפיענים

התחבר עם אנשים או מותגים משפיעים בתעשייה שלך ושתף פעולה ביצירת תוכן או קידום. כאשר משפיענים אלה משתפים את התוכן שלך ומקשרים חזרה לאתר שלך, זה יכול להגביר משמעותית את פרופיל הקישורים שלך ולהגדיל את הנראות של האתר שלך

בניית קישורים

למה כל כך מורכב לקדם אתר?

היצע האתרים רחב, אפשר לראות שעל כל נושא מסוים בו תרצו לעסוק יש אלפי מתחרים – במיוחד אם מדובר על נישה גלובלית. לכן, קידום אתרים היום הופך למורכב יותר, כולם רוצים להגיע לדירוגים הגבוהים בגוגל אבל זה דורש מאמץ רב. עם זאת, כאשר אתם כן מגיעים לדירוגים גבוהים אתם תזכו למכירות, כניסות וכמובן התוצאות הן בהתאם. היום יש מגוון רחב של שיטות לקידום אתרים בדגש על תוכן איכותי. בניית קישורים נחשבת לאחת השיטות היעילות לקידום האתר, אך חשוב לבצע את האסטרטגיה הזאת בצורה חכמה ובליווי מקצועי. 

מהי ההגדרה של בניית קישורים?

בניית קישורים הוא תהליך של רכישת קישורים מאתר אחר לאתר שלך, המטרה היא לנווט בין דפים באינטרנט. זאת אומרת, אתם מפרסמים כתבה או מפורסמת כתבה אצלכם אשר מובילה לאתר אחר, או אתר אחר מוביל באמצעות קישור לאתר שלכם. קיימים גם קישורים פנימיים, אלו הם קישורים אשר מכוונים לעמודים אחרים באתר שלכם. זאת אומרת, הקישור עדיין יוצא מהאתר שלכם אל עמוד אחר באתר – חשוב לשמור על רלוונטיות של קישור. 

בניית קישורים הוא לא דבר שנועד בשביל שיווק, לפחות בעבר. בעבר בניית קישורים הייתה עקב קישור למקור כלשהו, כמו לדוגמא בכתבה עיתונאית שם הכותב רצה לקשר את המקור שלו, או כאשר בלוגר רצה לפרסם לטובה מאיפה הוא קנה את השטיח או כל מוצר אחר. זאת אומרת, לקישורים הייתה נקודה חיובית ולאו דווקא רק בשביל לקדם אתרים. אך הגישה הזאת הפכה להיות יתרון מהותי בקידום האתר – גוגל מדרגת גבוה אתרים מהם יוצאים ונכנסים קישורים. קישורים תורמים לפיתוח האתר במנועי החיפוש באופן אורגני. 

האם בניית קישורים תורמת לקידום?

אמרנו כבר שכן, אבל האם זה באמת נכון ואם כן, איך זה עובד? ידוע לכולם שקישורים עוזרים לקידום הדירוג של אתר מסוים בגוגל. יש שתי דרכים לפיהן מנועי החיפוש משתמשים בקישורים: גילוי דפים חדשים או כדי לקבוע דירוג של דף מסוים בגוגל. כאשר אנחנו מחפשים נושא כלשהו, מנועי החיפוש סורקים את דפי האינטרנט ומחלצים תוכן רלוונטי בהתאם למילות החיפוש שהזנו.  

גוגל לא רק בוחנת את מילות החיפוש, אלא גם את איכות התוכן של אותו אתר. אם האלגוריתם מוצא לנכון שאותו אתר מספק תוכן איכותי הוא יקדם את הדירוג שלו בגוגל. יש סרטון שלם שגוגל הוציאה בו היא מתארת את האופן בו האלגוריתם מאתר אתרים רלוונטיים. עם זאת, גוגל ציינה פרט חשוב, היא לא מסתכלת רק על מילות מפתח אלא בוחנת גם מספר קישורים המפנים לאותו עמוד דרך אתרים חיצוניים. זאת אומרת, ככל שיש יותר אתרים שמפנים לדף מסוים, כך גוגל מוצאת את אותו עמוד אמין יותר. כמובן שזה לא סותר קידום אורגני באמצעות כתיבת תוכן ואופטימיזציה של אתר מסוים. 

איך בניית קישורים תורמת לאתר?

עד עכשיו הסתכלנו על בניית קישורים בתור דבר שמועיל לקידום האתר, אבל מלבד לכך יש עוד יתרונות מהותיים לבניית קישורים. קישורים יכולים להיות דרך שיתופי פעולה או על ידי רכישת קישורים. ככל שאתם מספקים תוכן יותר איכותי או שירות מוביל או חדשני אתם תקבלו קישורים באופן חינמי, זאת אומרת אנשים ירצו לפרסם אתכם באתר שלהם בשביל העניין "החדשותי". ריכזנו עבורכם עוד יתרונות של בניית קישורים:

  1. מערכות יחסים – בניית קישורים יכולה מאוד להועיל לכם ביצירת קשרים עם אתרים ובלוגים רלוונטיים לאתר שלכם. ככל שאתם תהיו בקשר טוב יותר, ככה תוכלו להחליף קישורים בצורה אורגנית וללא עלות. ברגע בו אתם בונים קשרים עם אתרים מובילים ואפילו משפיענים אתם זוכים לחשיפה גבוהה יותר וגם הדירוג שלכם בגוגל מושפע מכך. 
  2. עלייה בתנועה – ככל שיש לכם קישורים איכותיים עם תוכן טוב אתם תזכו להנעה לפעולה, פעולות רבות באתר יכולות להוביל לעלייה בלידים ובמכירות. במצב כזה, הערך של הקישור הוא לא רק לקידום האתר אלא דווקא ביחס ללקוחות. אתם יכולים למקם את הקישורים שלכם במקומות בהם יש סבירות גבוהה שהם ילחצו, וגם אם הוא לא ירכשו עדיין אתם מקבלים עלייה בתנועה והכרה מצד הלקוח.
  3. מיתוג – בניית קישורים חכמה יכולה לעזור לכם לבנות את השירות שלכם בתור מותג. מדובר על פסיעה קטנה בתהליך ארוך ומייגע, אבל ברגע שאתם הופכים את עצמכם למותג אתם תזכו לחשיפה גבוהה יותר. בניית מותג כולל קניית קישורים, כתיבת תוכן איכותי וכמובן שמירה על נישה מסוימת.

כמה עולה לבנות קישורים?

המחיר של שירותי בניית קישורים משתנה בהתאם לסוג הקישור ובהתאם לנתונים של ניתוח העמוד. לדוגמא, PageRank הוא אחד הגורמים שעשויים להשפיע על המחיר, כמו כן גם Domain rank ועוד פרמטרים נוספים. יש לבחון בצורה מקיפה את האתר ממנו אתם מוציאים קישור. בנוסף, גם אם אתם בוחרים להכניס קישורים לאתר שלכם, עליכם לבחון את טיב התוכן, את האתר אליו אתם מפנים מכיוון שבחירה לא ראויה עשויה לפגוע באתר שלכם – לדוגמא אם מדובר על אתר פרוץ או אתר בעל מוניטין שלילי. 

המחיר של בניית קישורים נע בטווח רחב, ריכזנו עבורכם טבלת מחירים המתייחסת למחירים הממוצעים בשוק:

 

סוג האתר מחיר לקישור הערות
אתרי נישה, אתרים קטנים החל מ-150 ש"ח המחיר לא כולל כתיבת תוכן
אתרים בינוניים, חשיפה בינונית לפי ניתוח טכני החל מ-350 ש"ח המחיר לא כולל כתיבת תוכן
אתרים גדולים, אתרי פרסום, אתרי חדשות החל מ-1,200 ש"ח המחיר לא כולל כתיבת תוכן

 

שימו לב, ברגע בו אתם רוכשים כמות גדולה של מאמרים, המחיר למאמר יורד. נוכל כבר לראות שינוי בפרטים הקטנים. לדוגמא, ההבדל בין קניית קישור אחד בעלות 300 ש"ח לעומת קניית שלושה קישורים באותו מחיר. במקום לשלם 900 ש"ח תוכלו לשלם 750 ש"ח. בחרו בספק איכותי ממנו תרכשו קישורים, ככה תקבלו את התמורה ההולמת ביותר. 

אז מה היה לנו בכתבה:
Top links

top links הינו אתר מוביל לבניית קישורים חיצוניים שיטיסו את האתרים שלכם למעלה! צוות המומחים שלנו מגדיל ומפתח את מאגר הקישורים הגדול והאיכותי ביותר אשר כיום מונה מעל 900 אתרים אמיתיים, איכותיים ומקודמים.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין