שירות בניית קישורים חיצוניים

שירות בניית קישורים חיצוניים

מכירת קישורים לקידום – לפניכם טבלה מפורטת

מחירון קישורים מבית BEST LINKS

3 קישורים  408 ₪ + תוכן AI במתנה. לא כולל מע"מ
5 קישורים  680 ₪ + תוכן AI במתנה. לא כולל מע"מ
10 קישורים  1,360 ₪ + תוכן AI במתנה. לא כולל מע"מ
30 קישורים  3,468 ₪ + תוכן AI במתנה. לא כולל מע"מ

מחירון קישורים Best Links Premium

5 קישורים  979 ₪ + תוכן AI במתנה. לא כולל מע"מ
10 קישורים  1,768 ₪ + תוכן AI במתנה. לא כולל מע"מ
15 קישורים 2,448 ₪ + תוכן AI במתנה. לא כולל מע"מ
30 קישורים  4,624 ₪ + תוכן AI במתנה. לא כולל מע"מ

להזמנת קישורים לחצו כאן

מהם קישורים לקידום אתרים?

קישורים חיצוניים או בשמם האחר (קישורים לקידום בגוגל) הם היפר לינקים או קישורים מאתרים מסוימים שמובילים לאתרים אחרים. ניתן לבנות קישורים חיצוניים במגוון דרכים. 

  1. כתובת URL- הדרך הקלה ביותר לבניית קישור חיצוני היא כתובת URL ישירה של הלינק עצמו. כך אתם מראים לגולש שמדובר בלינק ומאפשרים לו ללחוץ עליו. 
  2. טקסט- ניתן לבנות קישורים חיצוניים שיופיעו בצורת טקסט. מדובר בסוג הקישור הנפוץ ביותר. למעשה מדובר בטקסט שמכיל כתובת URL וברגע שהגולש ילחץ עליו הוא יוכל להגיע לדף או לעמוד ספציפי בו יוכל לקבל מידע נוסף. בדרך כלל הטקסט יופיע בצבע אחר, לרוב בכחול בהיר, על מנת שהגולש יידע שמדובר בלינק. 
  3. תמונה- דרך נוספת לבניית קישורים חיצוניים היא על ידי תמונה לחיצה. כך ברגע שהגולשים ילחצו על התמונה הם יועברו לכתובת ה-URL שמקושרת לתמונה. 

שירות בניית קישורים חיצוניים הוא חלק מאסטרטגיה לקידום האתר בתוצאות החיפוש של גוגל. על ידי שניית קישורים חיצוניים ניתן ליצור ולהוסיף קישורים מאתרים איכותיים שיובילו לאתר העסק שלכם וכך לשפר את נוכחותו של האתר ברשת. 

מהם נכסים דיגיטליים?

שירות בניית קישורים חיצוניים כולל מספר שלבים. השלב הראשון הוא לזהות את הנכסים הדיגיטליים באתר שלכם. הנכסים הדיגיטליים הם למעשה הדפים החשובים באתרים שלכם. כלומר, עליכם לחפש את הדפים באתרים שאליהם יובילו הקישורים החיצוניים. מדובר בדפים שיעניקו לגולשים שיגיעו אליהם ערך מוסף וישפרו את ההמרות של העסק. בנוסף, על ידי איתור נכסים דיגיטליים ניתן לגרום לגולשים להישאר בעמודים הללו כמה שיותר זמן. מדובר בפרמטר חשוב שמשפיע על הקידום של העסק ושל האתר בכלל. במידה שהגולשים ילחצו על הקישור ויגיעו לתוכן סתמי ולא מעניין הם ייצאו מהעמודים. במצב כזה שיעור הנטישה יעלה והוא עלול לפגוע בציון הקידום שגוגל נותן לאתר. 

קראו עוד: רכישת קישורים לאתרים

מה היתרונות בבניית קישורים?

שירות בניית קישורים חיצוניים כולל מספר יתרונות בולטים:

  1. העלאת הערך של האתר- על ידי בניית קישורים איכותיים ניתן להעלות את הערך של האתר גם עבור הגולשים וגם עבור גוגל עצמה. כך ניתן לקדם את האתר ולהעלות את החשיפה שהוא מקבל במנועי החיפוש. 
  2. הוספת סמכותיות לאתר- כאשר בונים קישורים חיצוניים ניתן להוסיף לסמכותיות של האתר. כך גולשים שיקראו על העסק שלכם באתר איכותי וחזק שמקבל חשיפה גדולה, יגיעו לאתר העסק ויקבלו מושג שמדובר בעסק יציב, חזק וטוב. 
  3. העלאת החשיפה שהאתר מקבל- שירות בניית קישורים חיצוניים מאפשר לכם להעלות את החשיפה של הגולשים לאתר. כך הגולשים שנכנסים לאתרים מובילים, יוכלו ללחוץ על קישור שיוביל אותם לאתר והחשיפה שהוא יקבל תגדל באופן משמעותי. 
  4. הגדלת התנועה באתר ובשאר המדיות- כאשר בונים קישורים חיצוניים יכולים להגדיל את התנועה באתר ואף בשאר המדיות כמו רשתות חברתיות. כך למעשה אתם מובילים את הגולשים להיכנס לאתר העסק, מגדילים את התנועה בו ומכניסים את העסק למודעות כך שהגולשים ינועו גם לרשתות החברתיות לדוגמא. 

קידום עם קישורים חיצוניים

כפי שהבנו עד עתה, שירות בניית קישורים חיצוניים הוא שירות חשוב מאוד לקידום העסק. איך זה עובד? האלגוריתם של גוגל מדרג את תוצאות החיפוש שמתקבלות על ידי פרמטרים שונים. בעבר הפרמטרים הללו התייחסו בעיקר לאיכות התוכן, אורך התוכן ומספר הפעמים בהם הביטוי שיש לקדם מופיע. כך נולדו מקדמי אתרים שיצרו תכנים ארוכים ודוחפים את ביטויי המפתח כמה שיותר פעמים. כך אתרים לא איכותיים דורגו במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש. לכן, גוגל החליטה להוסיף לפרמטרים לפיהם מדרגת את האתרים גם קישורים חיצוניים מאתרים אחרים. הקישורים הללו, מהווים למעשה מעין המלצה מהאתר המקשר לאתר היעד. כלומר, האתרים מהם יוצאים הקישורים, מובילים לאתרים מסוימים ולמעשה ממליצים עליהם לאלגוריתם של גוגל ומעידים עליהם כי מדובר באתרים איכותיים. כך, על ידי שירות בניית קישורים חיצוניים, אתם יכולים להעלות את הדירוג של האתר שלכם במנוע החיפוש של גוגל ולקדם אותו באופן יעיל וטוב. כמו כן, תוכן איכותי ועשיר למאמר יכול לתת לגולש הרבה ארך חשוב.

כיצד נבחר אתרים מתאימים?

אז הבנו ששירות בניית קישורים חיצוניים הוא שירות בו אנחנו מקשרים אתר מוביל לאתר העסק שלנו ומניעים את הגולשים להיכנס אליו. אך כיצד נבחר אתרים מתאימים אליהם נכניס את הקישורים החיצוניים? לשם כך יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים. 

ציון האתר ציון אתר או (Domain Authority – DR) הוא מדד המוערך על ידי אלגוריתמים וכלים מתקדמים. מדד זה מעריך את איכות בניית הקישורים של האתר. ציון האתר יכול לנוע מ-1 ועד 100. ככל שציון האתר גבוה יותר כך הוא נחשב לאתר חזק יותר וכך הכוח שהוא יעביר בקישורים יהיה חזק יותר. ציון האתר מורכב מפרמטרים שונים בהם כמות ואיכות הקישורים המפנים לאתר, כמות האתרים המפנים לאתר, אחוז הספאם והתוכן הלא איכותי באתר, כמות ביטויים המדורגים בגוגל ועוד
כמות כניסות אורגניות לאתר מלבד לציון האתר יש לקחת בחשבון גם את כמות הכניסות האורגנית לאתר ואת כמות הביטויים המדורגים של האתר.
וותק הדומיין ככל שהדומיין יהיה ותיק יותר, כך הקישור שיוצא ממנו יהיה איכותי יותר. לכן, מומלץ לבחור באתרים ותיקים יותר שיש להם יותר כוח
כמות קישורים כאשר כמות הקישורים המקשרים לדומיין ממנו הקישור שלכם יוצא, כך הקישור שלכם ייחשב ליותר איכותי
נושא/ תחום האתר ממנו יוצא הקישור הפרמטר האחרון ואחד החשובים ביותר בבחירת האתר ממנו ייצאו הקישורים הוא הנושא או התחום של האתר. על מנת שהקישור ייחשב איכותי ויסייע בקידום, האתר ממנו יוצא הקישור צריך להיות קשור בתחום או בנושא שלו לאתר אליו הקישור מוביל. כלומר, שני האתרים צריכים להיות קשורים בנושא שלהם. במידה שאין קשר בין שני האתרים גוגל עלולה להוריד את הדירוג של האתר אליו הקישור מוביל בגלל חוסר אותנטיות. לדוגמא, אתרים חדשותיים נחשבים לאתרים כלליים, אתרי מקומונים נחשבים לאתרים לוקאליים. שני סוגי אתרים אלה יכולים להיקשר לכל תחום. עם זאת, אם לדוגמא תפרסמו במקומון של רמת גן עסק שנמצא בנתניה, יש חוסר קשר וגם אתם לא פונים לקהל היעד שלכם. לכן, על מנת להצליח להניב תוצאות טובות משירות בניית קישורים חיצוניים ולקדם את העסק ביעילות חשוב להתאים בין שני האתרים. לדוגמא, אם יש לכם קליניקה וטרינרית תוכלו לפרסם אותו במגזין של אוהבי חיות, לפנות לקהל היעד שלכם ולבנות קישור איכותי שיקבל דירוג טוב בגוגל. 

בעולם של היום, שיווק דיגיטלי הוא אחת האפשרויות הטובות ביותר לשיווק עסקים. בשיווק דיגיטלי יש מגוון ערוצי פרסום ושיטות פרסום שונות. אחת מהשיטות הללו היא שיווק על ידי שירות בניית קישורים חיצוניים. מה זה אומר? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

מכירת קישורים לקידום אורגני – האם זה כדי? 

שירות בניית קישורים חיצוניים הוא חלק מאסטרטגיית קידום אתרים. בשיטה זו ניתן להעלות את דירוג האתר ולשפר את הנוכחות שלו ברשת. קישורים חיצוניים, הם היפר לינקים או קישורים מאתרים מסוימים שמובילים לאתרים אחרים. כלומר, אתר אחד מקשר לאתר שני על ידי קישור מתאים. הקישורים הללו יכולים להיבנות במגוון דרכים. הדרך הפשוטה ביותר היא כל ידי כתובת URL ישירה. כך הגולש רואה את הקישור ויכול ללחוץ עליו אם מעוניין. הדרך הנפוצה ביותר היא להטמיע את הקישור בטקסט לחיץ הטקסט מכיל קישור וברגע שהגולשים ילחצו עליו הם יועברו לאתר אליו מקושר. בדרך כלל הטקסט יופיע בצבע אחר על מנת שהגולש יידע שמדובר בקישור. אפשרות  נוספת להטמעת הקישורים היא על ידי תמונה לחיצה. 

איך הקידום עובד?

שירות בניית קישורים חיצוניים הוא שירות בו מטמיעים קישורים באתר אחד על מנת להפנות את הגולשים לאתר אחר. האלגוריתם של גוגל מדרג אתרים בהתאם למגוון פרמטרים שונים. בעבר, הפרמטרים המרכזיים ששימשו את גוגל לדרג אתרים היו איכות התוכן, אורך התוכן ומספר הפעמים שמילת המפתח הופיעה לאורך התוכן. מקדמי האתרים, רצו להעלות את דירוג האתרים שמקדמים ולכן כתבו תכנים סתמיים וארוכים שכללו את מילות המפתח פעמים רבות. בעקבות כך נוצר מצב שגוגל דירגה אתרים לא איכותיים במקומות הראשונים של תוצאות החיפוש. לכן, על מנת להימנע ממצבים כאלה, גוגל הוסיפה פרמטרים לדירוג. אחד הפרמטרים הללו הוא הקישורים החיצוניים שמובילים לאתר. למעשה, גוגל מתייחסת לקישורים הללו כאל המלצה מהאתר המקשר לאתר היעד שמעידה על כך שמדובר באתר איכותי. בעקבות כך גוגל מעלה את הדירוג של אתר היעד. 

בנוסף, מלבד העלאת הדירוג, על ידי שירות בניית קישורים חיצוניים ניתן להגיע לקהלים רחבים ולהגדיל את החשיפה שהאתר וכך העסק מקבל. כך ניתן להגדיל את התנועה של האתר ולקדם אותו בדרך נוספת.  

זיהוי הנכסים הדיגיטליים

על מנת לבצע שירות בניית קישורים חיצוניים בצורה טובה ויעילה שתניב תוצאות טובות חשוב לזהות את הנכסים הדיגיטליים של האתר. הנכסים הדיגיטליים הם הדפים החשובים באתר שלכם. חשוב לזהות את הנכסים הדיגיטליים ככאלה שיעניקו לגולשים ערך מוסף וישפרו את ההמרות של העסק. כך אתם יכולים לגרום לגולשים להישאר בדפים הללו כמה שיותר זמן. במידה שהדפים אליהם יגיעו הגולשים יהיו סתמיים, הגולשים ייצאו מהעמודים וכנראה גם לא יחזרו אליהם. בעקבות כך שיעור הנטישה של האתר יעלה וציון הקידום שלו ירד. לכן, חשוב לזהות את הנכסים הדיגיטליים שאליהם יובילו הקישורים החיצוניים. 

היתרונות בשירות בניית קישורים חיצוניים

שירות בניית קישורים חיצוניים כולל מספר יתרונות בולטים:

  1. העלאת הדירוג של האתר- על ידי שירות בניית קישורים חיצוניים ניתן להעלות את הדירוג של האתר במנועי החיפוש השונים. 
  2. הגדלת התנועה באתר- שירות בניית קישורים חיצוניים מאפשר לייצר תנועה של גולשים לאתר שלכם. כך ניתן לקדם את האתר ואף להעלות את הדירוג שלו.  
  3. שיתופי פעולה– בבניית קישורים ניתן לבצע שיתופי פעולה עם אתרים שונים ועם עסקים שונים באינטרנט. שיתופי הפעולה יכולים ליצור הזדמנויות רלוונטיות לקידום האתר. 
  4. קהל יעד חדש- על ידי הטמעת קישורים באתרים שונים אתם יכולים להיחשף לקהל יעד חדש. כך אתם חושפים את העסק לגולשים שלא מכירים אותו. 
  5. גיוון במקורות התנועה לאתר- בשיווק חשוב לשמור על גיוון. כאשר אתם מטמיעים קישורים חיצוניים באתרים שונים אתם מובילים גולשים לאתר בדרכים מגוונות. 
אז מה היה לנו בכתבה:
Top links

top links הינו אתר מוביל לבניית קישורים חיצוניים שיטיסו את האתרים שלכם למעלה! צוות המומחים שלנו מגדיל ומפתח את מאגר הקישורים הגדול והאיכותי ביותר אשר כיום מונה מעל 900 אתרים אמיתיים, איכותיים ומקודמים.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין