קניית לינקים לאתר

קניית לינקים לאתר

קניית קישורים SEO

כפי שאתם אולי כבר יודעים, קישורים נכנסים ממלאים תפקיד מכריע באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). הם משמשים כהצבעות אמון מאתרים אחרים, מה שמצביע על כך שהתוכן שלך בעל ערך ואמין. מנועי חיפוש כמו גוגל לוקחים בחשבון את האיכות והכמות של קישורים נכנסים כאשר הם קובעים את הסמכות והרלוונטיות של אתר אינטרנט. על ידי רכישת קישורי SEO, תוכל לזרז את תהליך רכישת קישורים נכנסים באיכות גבוהה ולשפר את סיכויי האתר שלך לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

לינקים הם חלק מהותי מהרשת הווירטואלית, המוכרת לכולנו כאינטרנט בו כולנו משתמשים. הקישורים/לינקים משמשים לחיבור בין דפים ואתרים שונים שנמצאים ברשת, ומאפשרים למשתמשים לנווט באינטרנט במהירות ובקלות. לינקים ממלאים גם תפקיד חשוב בעולם ה-SEO לצרכי אופטימיזציה למנועי חיפוש, מכיוון שהם עוזרים למנועי החיפוש להבין את הקשר שקיים בין דפי אינטרנט שונים. בנוסף לתפקיד המהותי של לינקים לקישור בין תכנים שנמצאים ברשת האינטרנט, מדובר על אמצעים שמסייעים לבעלי אתרים מבחינה שיווקית. הקישורים עוזרים לשיפור הדירוג של אתרים במנועי החיפוש, כך שהם מקבלים תיעדוף וחשיפה טובה יותר עבור המשתמשים לעומת אתרים אחרים מתחרים.

קניית לינקים לאתר

כיצד קישורים לאתר עוזרים לשיפור הדירוג במנוע החיפוש?

דירוג אתרים במנוע חיפוש הוא גורם חשוב בקביעת הצלחתו של כל עסק מקוון. מנועי חיפוש משתמשים באלגוריתמים כדי לקבוע אילו אתרים רלוונטיים ביותר לשאילתה של משתמש, וכך הם מדרגים אותם בהתאם. קביעת הדירוג מבוססת על גורמים כמו איכות התוכן, התדירות שבה האתר מתעדכן וכמה אתרים אחרים מקשרים אליו. על ידי אופטימיזציה של גורמים אלו, עסקים יכולים להגדיל את הסיכוי שלהם להופיע גבוה יותר בתוצאות של מנועי החיפוש, מה שיכול לגרום ליותר תנועה ולהגדלת ההכנסות.

כיוון שכך עובד התהליך של דירוג אתרים, בניית קישורים הוא חלק חשוב מקידום אתרים ויכול לעזור לשפר את דירוג האתר בתוצאות מנועי החיפוש. בנייה של קישורים כוללת יצירת קישורים מאתרים אחרים לאתרים של העסק, וניתן לעשות זאת בשיטות שונות כגון בלוגים אורחים, כתיבת מדריכים, פרסום באתרי חדשות פופולריים ועוד. 

על ידי יצירת קישורים באיכות גבוהה מאתרים סמכותיים, בעלי אתרים יכולים להגביר את הנראות של האתר שלהם וכך לשפר את דירוגו בתוצאות מנועי החיפוש. יחד עם זאת, חשוב לוודא שאלו קישורים שרלוונטיים לתוכן של האתר והם אינם קישורי ספאם או קישורים באיכות נמוכה. בנוסף לכך, בניית קישורים צריך להיעשות באופן קבוע כדי להבטיח את יעילותו בשיפור דירוג האתר.

אילו אסטרטגיות מומלצות לצורך בניית קישורים לאתר?

בניית קישורים הוא חלק חשוב מקידום אתרים ומהווה את אחד הגורמים המרכזיים בשיפור דירוג האתר במנוע החיפוש. תהליך בניית קישורים כרוך ביצירת קישורים באיכות גבוהה מאתרים ובלוגים רלוונטיים לתחום של האתר, כיוון שזה עוזר למנועי החיפוש לזהות את האתר המקושר כמקור מידע אמין עבור המשתמשים וכך מגביר את הנראות והחשיפה שלו ברחבי רשת האינטרנט.

אסטרטגיות בניית קישורים כוללות שלבים שונים כמו חיפוש ומחקר אחר האתרים הטובים ביותר לקשר אליהם. לאחר מכן יש ליצור תוכן רלוונטי שיתאים לקישורים הללו, כך שגם מבחינת המשתמשים וגם מבחינת האלגוריתמים יהיה מדובר ביצירת קישורים איכותיים ונכונים שיעניקו ערך למהות הגלישה באתר.

בנוסף לאסטרטגיה זו, ניתן לבצע תהליכים נוספים שיסייעו לבנות קישורים איכותיים לאתר כמו פנייה לבלוגרים ומשפיעי רשת, שימוש בפלטפורמות ברשתות חברתיות ועוד. למרות שזה לוקח זמן, מאמץ ויצירתיות לבנות קישורים איכותיים, זה יכול להיות מאוד מתגמל עבור עסקים המעוניינים להגדיל את הנוכחות המקוונת שלהם.

בניית קישורים באמצעות קניית לינקים לאתר

אפשרות נוספת ומומלצת לבניית קישורים עבור שיפור הדירוג של האתר היא קנייה של קישורים, שזהו למעשה תהליך הכרוך ברכישה של לינקים רלוונטיים שיהוו את רשת הקישורים האיכותית והסמכותית שהאתר צריך. קניית קישורים לאתר היא דרך מצוינת לשפר את דירוג האתר במנועי החיפוש והגדלת הנראות של הנוכחות והחשיפה של האתר ברחבי הרשת. באמצעות קניית לינקים לאתר כל בעל אתר יכול לרכוש קישורים נכנסים באיכות גבוהה מאתרים סמכותיים, שאלו יכולים לעזור לו להגדיל את היעילות של תהליכי הקידום האורגני. 

בנוסף, קישורים שנרכשו יכולים גם לעזור להביא יותר תנועה לאתר, להגדיל את החשיפה שלו במנוע החיפוש וכן גם לבנות אמון מול משתמשים ו/או לקוחות ומשקיעים שמתעניינים במהות של העסק המקוון. כדאי לדעת גם שרכישת לינקים לאתר היא חסכונית בהשוואה לשיטות מסורתיות של בניית קישורים כמו בלוגים באתרים אורחים או שיווק באמצעות תוכן. לפיכך, קניית לינקים לאתר היא דרך מצוינת לעסקים מקוונים להתקדם בתחרות ולהשיג יתרון על פני המתחרים שלהם מבחינת נראות ודירוג במנועי החיפוש.

קניית לינקים לאתר – טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת נכון

עסקים מקוונים רבים מבינים כיום כי קניית קישורים בצורה אורגנית בלבד היא דרך יעילה ומומלצת להגדלת התנועה לאתר שלהם על ידי הגולשים ברשת, וכן גם דרך בה הם יכולים לייעל ולהגדיל את תהליכי הקידום האורגני שהם מבצעים באופן שוטף. כשבוחרים לרכוש קישורים איכותיים מאתרים סמכותיים, זה גם יכול לעזור להם לבנות קשרים עם אתרים אחרים וכך ליצור יותר נראות מקצועית לעסק שלהם ברשת.

למרות שזהו מהלך יעיל ושימושי עבור סוגים שונים של עסקים, צריך לדעת איך לקנות את הלינקים המתאימים ביותר להשגת המטרות של הגדלת תנועה ושיפור הדירוג. לכן חשוב לקחת בחשבון את איכות הקישורים שרוכשים, הרלוונטיות של הקישורים לתוכן של האתר וגם העלויות הכרוכות בכך כדי שבסופו של דבר קניית הקישורים תהיה משתלמת ויעילה. 

מהי בעצם קניית לינקים לאתר?

קניית לינקים לאתר (קניית קישורים) הוא הליך המתבצע בין אתר אחד לאחר. מצד אחד, יש אתר שרוצה לפרסם את עצמו באתר מוביל, ומצד שני יש אתר מוביל שמכניס כסף מעצם היותו אתר מוביל. הפרסום נעשה באחד העמודים של אותו אתר, המטרה היא לקנות כמות גדולה של קישורים כדי להגדיל את הדירוג שלכם בגוגל ועדיין, פרסום הקישורים חייב להיות מבוצע בצורה חכמה והדרגתית כדי למנוע מעורבות לא נעימה של גוגל ואף פגיעה בקידום האתר. 

מדובר על  טכניקת קידום שנכנסת לקטגוריה של "כובע שחור" מכיוון שהיא מנוגדת להנחיות של גוגל. עם זאת, שימוש נכון יכול וחכם אינו נחשב למסוכן ומשפר את הדירוג שלכם בגוגל. אז למה בכל זאת אנשים קונים קישורים? ריכזנו לכם את כל המידע החשוב ביותר.

למה אנשים קונים קישורים?

יש 2 סיבות עיקריות לכך שאנשים קונים קישורים והרבה. דבר ראשון, קניית לינקים לאתר חוסכת לנו הרבה זמן וניסיונות קידום שונים, אנחנו יכולים להגיע לכמות גדולה של לקוחות פוטנציאלים במינימום מאמץ. דבר שני, התוצאות הן הרבה יותר מהירות מאשר קידום אורגני שם הדירוג במנועי החיפוש עולה לאט לאט. אבל קניית קישורים אינה פשוטה כמו שאתם חושבים – לפחות האפקט שלה.

בסופו של דבר המטרה העיקרית שלנו היא להשיג קהל לקוחות חדש ולשפר את הדירוג בגוגל. עדיין, בשביל שזה יקרה אתם צריכים לדאוג לבסיס איתן של האתר שלכם. בסופו של דבר, אם אדם נכנס דרך קישור חיצוני לאתר שלכם והאתר שלכם לא נראה טוב, עובד בצורה איטית או לא משרת את הלקוח בשום צורה זה לא יועיל לקידום האתר שלכם. גוגל מסתכלת על טיב הקישור, על מספר הכניסות לאתר ועל זמן השהייה באתר. 

תהליך של בניית תשתית חזקה לאתר יכולה לקחת מספר חודשים, אבל היא בעצם מה שתקבע אם הלקוח יישאר באתר שלכם או לא. במילים אחרות, תשתית לאתר תקבע אם קניית הקישורים תהיה אפקטיבית או שלא. קניית לינקים לאתר גם מאוד נוגעת סביב תחום התקציב. מי שיש לו תקציב גדול יותר יכול להנות מקניית קישורים מרובה ואפילו גמישות. לדוגמא, אתם יכולים לקנות מספר רב של קישורים ואז המחיר לקישור יורד משמעותית. 

מציאת קישורים איכותיים

כשמדובר בקניית קישורי SEO, האיכות צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלך. המוניטין והסמכות של האתרים המקשרים לאתר שלך יכולים להשפיע באופן משמעותי על הערך של אותם קישורים. חפש אתרים שרלוונטיים לנישה שלך ובעלי נוכחות חזקה באינטרנט. הם צריכים להיות בעלי סמכות דומיין טובה, כמות הגונה של תנועה אורגנית ותוכן איכותי. על ידי רכישת קישורים מאתרים אלה, אתה יכול להבטיח שאתה משיג קישורים נכנסים בעלי ערך שישפיעו לטובה על דירוג האתר שלך.

זה חיוני לרכוש קישורי SEO ממקורות מוכרים כדי למנוע השלכות שליליות על האתר שלך. ישנן פלטפורמות מקוונות רבות המציעות שירותי קניית קישורים, אך לא כולן מהימנות. ערוך מחקר מעמיק וקרא ביקורות לפני ביצוע רכישה. חפשו פלטפורמות שיש להן רקורד טוב ועדויות חיוביות מבעלי אתרים אחרים. על ידי בחירת מקורות מכובדים, אתה יכול למזער את הסיכון לרכישת קישורים ספאמיים או באיכות נמוכה שיכולים לפגוע בדירוג האתר שלך.

מה קורה אם גוגל תופסת אתכם?

בין אם אתם מוכרים או קונים קישורים, מה קורה אם גוגל תופסת אתכם? זה למעשה החיסרון הגדול של קניית לינקים לאתר – מדובר על אסטרטגיה עם סיכון. אם גוגל מבחינה שאתם קונים קישורים היא יכולה לפגוע בתהליך הקידום שלכם באופן קל עד קשה. לדוגמא, גוגל יכולה להציב לאתר שלכם תווית שכוללת "קישורים לא טבעיים באתר זה". בסופו של דבר אתם יכולים לדחות את הקישורים שרכשתם ויש דרכי פעולה לקבל "חנינה" מגוגל. ההמלצה שלנו היא פשוט לבחור בחברה מקצועית שיודעת להתנהל נכון מול קניית לינקים לאתר. 

איך בוחרים בחברת קידום מקצועית?

תחילה, אנחנו תמיד ממליצים לבחור בחברת קידום ממנה תרכשו את הקישורים ולא ישירות מהאתר בו אתם רוצים לפרסם. הסיבה לכך היא די פשוטה, ברגע שאתם קונים ישירות מאתר ולא דרך ספק קישורים אתם תקבלו את המחיר המלא. ספק קישורים קונה כמות גדולה של קישורים, זאת אומרת שהוא עובד מול מספר אתרים באופן ישיר. עקב כך, הוא יכול לקבל מחיר נמוך יותר לכל קישור.

מניסיון שבחנו לאתר מוביל בתחום העיצוב, קניית קישור בודדת לא דרך ספק אלא דרך האתר ישירות עלתה לנו כ-3,600 ש"ח. מצד שני, אם פנינו לספק חיצוני לקניית קישור לאותו אתם המחיר שקיבלנו היה נמוך משמעותית בכ-30%. לכן, אם אתם רוצים לקבל את המחיר הנמוך ביותר עליכם לבחור בספק שעובד מול החברות הגדולות. 

ככה תבחרו ספק נכון:

מוניטין דבר ראשון הוא מוניטין חיובי, אנחנו רוצים למצוא בעל מקצוע שעובד עם מספר רב של אתרים. כל ספק קישורים יכול להציג לכם טבלה מרוכזת בה תראו את האתרים מולם הוא עובד ככל שהספק עובד עם יותר אתרים ככה הוא יותר "מקושר"
ניסיון חשוב לבחור בספק קישורים עם ניסיון רחב בתחום. בדרך כלל תוכלו לראות בתיאור האתר את הניסיון של בעל המקצוע. מלבד לכך, גם כמות האתרים מולה הוא עובד משקפת את הניסיון שלו – לא כל אתר עובד עם ספקי לינקים
מחיר הדבר החשוב והקל ביותר לעשות הוא השוואת מחירים. כפי שציינו, כל בעל מקצוע מחזיק בטבלת מחירים שהיא טווח המחיר ללינק לאתר מסוים. עליכם לבחון את טבלת המחירים ולהשוות לאתרים אחרים, ברגע בו אתם רואים הבדל משמעותי של ספק אחד לעומת רבים, אנחנו נמליץ להימנע מהספק החריג

כמה עולה קניית לינקים לאתר?

המחיר של קניית לינקים לאתר משתנה בהתאם לאתר אליו אתם פונים. יש אתרים שגובים 150 ש"ח לקישור, אלו נחשבים לאתרים קטנים בדרך כלל – אתרי נישה. הפרסום באותם אתרים הוא די ממוקד ואף יעיל, זאת אומרת ששם נמצא קהל היעד שלכם ולרוב מדובר על קהל יחסית נאמן. המחירים לאתרי נישה יכולים לנוע בהתאם לחשיפות שיש באתר, המחירים מתחילים מכ-150 ש"ח ויכולים להגיע לכ-600 ש"ח לקישור. 

המחיר לאתרים בינוניים שם החשיפה גבוהה יותר מתחיל מכ-300 ש"ח לקישור ומגיע לכ-1,000 ש"ח לקישור. ואילו המחיר לאתרים גדולים כמו מאקו, ישראל היום ועוד יתחילו מכ-1,200 ש"ח ועשויים להגיע גם לעשרות אלפי שקלים. אם אתם רוצים לקבל קישור בדף הבית של אתר מוביל המחיר אותו תשלמו יהיה בהתאם. כגודל החשיפה גובה המחיר. שימו לב, ברגע שאתם קונים מספר קישורים המחיר לקישור יורד, במקום לקנות קישור אחד בעלות של 300 ש"ח תוכלו למצוא דילים של חמישה קישורים ב-1,000 ש"ח לדוגמא. 

אז מה היה לנו בכתבה:
Top links

top links הינו אתר מוביל לבניית קישורים חיצוניים שיטיסו את האתרים שלכם למעלה! צוות המומחים שלנו מגדיל ומפתח את מאגר הקישורים הגדול והאיכותי ביותר אשר כיום מונה מעל 900 אתרים אמיתיים, איכותיים ומקודמים.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין