שיווק באמצעות תוכן

שיווק באמצעות תוכן

שיווק באמצעות תוכןכיום, אחד האמצעים המרכזיים לשווק עסקים הוא דרך האינטרנט. במסגרת שיווק עסקים באינטרנט ניתן לבצע שיווק באמצעות תוכן. מדובר בשיטת שיווק יעילה במיוחד שמניבה תוצאות טובות. מהו שיווק באמצעות תוכן וכיצד מתבצע? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

 

מהו שיווק באמצעות תוכן?

שיווק באמצעות תוכן הוא שיטת שיווק שמתבצעת באינטרנט. בשיטה זו מייצרים תוכן ומפרסמים אותו באינטרנט בפלטפורמות שונות. התוכן שתייצרו צריך להיות תוכן איכותי ורלוונטי לעסק שלכם. התוכן צריך לכלול מסרים שיווקיים שימשכו לעסק שלכם לקוחות פוטנציאליים ולעניין אותם כך שיתעניינו בעסק. במסגרת שיטת שיווק זה יש להעלות את התכנים שיוצרו לאתרים מובילים, לאתר העסק, לרשתות החברתיות ועוד.

פרסום תוכן באתרים מובילים

שיווק באמצעות תוכן יכול להתבצע גם על ידי פרסום באתרים מובילים ובמגזינים דיגיטליים. כיום, קיימים אתרי תוכן רבים בהם ניתן לפרסם כתבות תוכן בתמורה לתשלום. פרסום תוכן באתרים מובילים מאפשר לכם לפרסם כתבות יחסי ציבור לעסק. כך למעשה אתם מבצעים שיווק לעסק באופן עקיף מבלי שהצרכנים יודעים שהכתבה מיועדת לשיווק. בנוסף, לכתבה שאתם מפרסמים אתם יכולים להוסיף קישור שיוביל לאתר העסק שלכם. הוספת הקישור מאפשרת לכם להניע את הגולשים להיכנס לאתר העסק. כך אתם מגדילים את התנועה באתר העסק ואת החשיפה שהוא מקבל. בצורה זו אתם יכולים להעלות את הדירוג שלו בתוצאות החיפוש של גוגל ולמשוך אליו לקוחות רבים. 

 

החשיבות של SEO

במסגרת שיווק באמצעות תוכן, יש לבצע SEO. SEO, הם ראשי תיבות שלSearch Engine Optimization ופירושם הוא לבצע קידום אורגני במנוע החיפוש של גוגל. קידום אורגני של אתרים מתבצע על ידי העלאת תכנים איכותיים. מנוע החיפוש של גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם. כל אדם שרוצה לחפש מידע יכול לעשות זאת עם גוגל. בהתאם למילות המפתח שיזין האדם הוא יקבל תוצאות חיפוש מתאימות. גוגל מדרגת את תוצאות החיפוש שלה על פי 2 פרמטרים מרכזיים- המחיר ששולם על המודעה ואיכות המודעה. איכות המודעה מחושבת על ידי מילות חיפוש, איכות האתר, איכות עמוד הנחיתה, איכות התכנים הקיימים באתר ועוד. קידום אורגני מתבצע על ידי העלאת תכנים איכותיים לאתר איכותי במטרה להעלות את הדירוג של האתר בגוגל. כך ניתן למקם את האתר גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל. על ידי קידום אורגני ניתן לקדם את אתר העסק, לבנות לעסק מוניטין טוב ולמשוך לקוחות פוטנציאליים שונים. 

 

מי כותב את התוכן?

כאשר מבצעים שיווק באמצעות תוכן צריך לכתוב תוכן איכותי, שיווקי ומעניין. המסרים השיווקיים צריכים להיות מעודנים על מנת שהקורא לא ירגיש ש"דוחפים" לו בכוח את העסק או המוצר שמשווקים. לכן, חשוב מאוד לבחור בכותב תוכן איכותי ומקצועי. יש עסקים שמחליטים לכתוב בעצמם את התוכן שלהם, אך במידה שאין לכם ניסיון ושאתם לא מיומנים בכתיבת תוכן חשוב לבחור בכותב תוכן מקצועי, מיומן ובעל ניסיון בכתיבת תוכן לשיווק. כותב תוכן מקצועי יוכל ליצור לכם תוכן מקצועי, איכותי, שכתוב בסגנון עיתונאי ויכלול מסרים שיווקיים בצורה חכמה ומעודנת. 

מה היתרונות של שיווק באמצעות תוכן?

לשיווק באמצעות תוכן יש מגוון יתרונות בולטים. ריכזנו לכם את המרכזיים בהם- 

  • תקציב- שיווק עסקים הוא דבר יקר יחסית. בעבר, עסקים שרצו לשווק את עצמם היו צריכים תקציבים גבוהים במיוחד. כיום, בזכות האינטרנט כל עסק יכול לשווק את עצמו גם בתקציבים נמוכים יחסית. כאשר אתם בוחרים לבצע שיווק באמצעות תוכן אתם יכולים לשווק את העסק בתקציבים נמוכים ולעתים ללא תקציב בכלל. אם תבחרו לכתוב את התוכן בעצמכם ולפרסם אותו באתר העסק או ברשתות החברתיות לא תצטרכו לשלם על כך. 
  • נגישות- שיווק באינטרנט בכלל ושיווק באמצעות תוכן בפרט מאפשר לכם להיות נגישים ללקוח. כך למעשה כאשר הלקוח יבחין בתוכן שיסקרן אותו הוא יוכל ללחוץ עליו ולהמשיך לקרוא על העסק, על המוצרים ו/או השירותים שמספק. כך השיווק פועל באופן אפקטיבי במיוחד. 
  • זמינות- האינטרנט זמין לכולם בכל מקום כל הזמן. בעקבות כך, כאשר מבצעים שיווק באינטרנט, לרבות שיווק באמצעות תוכן ניתן להפוך את העסק לזמין ולכזה שעובד במשך כל היום ומאפשר ללקוחות ליצור קשר, גם אם אתם לא מחוברים באותו הרגע למחשב. כך ניתן ליצור לידים ביעילות. 
  • קהל יעד- כאשר בוחרים לשווק את העסק על ידע האינטרנט ועל ידי תוכן ניתן למקד את השיווק לקהל היעד של העסק. קהל היעד הוא הלקוחות הפוטנציאליים של העסק ולכן השיווק צריך לפנות אליהם ולמשוך אותם. יש להגדיר את קהל היעד בהתאם לפרמטרים כמו גיל, מין, מקום מגורים, תחביבים ועוד. 

קראו עוד על: פרסום כתבות בתשלום

מה חשוב לקחת בחשבון?

כאשר אתם מבצעים שיווק באמצעות תוכן יש שלושה דגשים חשובים שיש לקחת בחשבון- 

  • איכות 

על מנת לבצע שיווק באמצעות תוכן בצורה יעילה שתניב תוצאות אפקטיביות חשוב להעלות תכנים איכותיים. לשם כך ביצירת התכנים יש להקפיד על מבנה נכון של כותרות ופסקאות, להקפיד על הניסוח ולהקפיד על שגיאות כתיב. חשוב שהמסרים השיווקיים שתשלבו בתוכן יהיה מעודן וייכתב בצורה איכותית וחכמה. 

  • יצירת עניין

מלבד ליצירת תכנים איכותיים חשוב ליצור תכנים שיוצרים עניין אצל הקורא. בסופו של דבר מטרתו של השיווק היא למשוך לקוחות פוטנציאליים ולגרום להם להתעניין בעסק שלכם ולהפוך ללקוחות קיימים. לכן, חשוב ליצור תכנים מעניינים ולא רק אינפורמטיביים. לשם כך יש ליצור תוכן שיספר סיפור, שיסקרן את הקורא ויגרום לו לרצות להמשיך לקרוא על הנושא. כך תוכלו להוביל את הקורא להיכנס לאתר העסק ולהמשיך לקרוא על העסק. 

  • סגנון

במידה שאתם מפרסמים כתבות תוכן באתרים מובילים יש להתאים את הסגנון של הכתבה לסגנון האתר או המדור בו היא תתפרסם. לדוגמא, תוכלו לבחור ליצור כתבת תדמית ולהציג אותה בדרכים שונות כך שיתאימו לאופי האתר בו תתפרסם. 

  • זכויות יוצרים

דגש חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון בשיווק באמצעות תוכן ושיווק בכלל הוא זכויות יוצרים. לעתים כאשר יוצרים תוכן ורוצים ליצור עניין אצל הקורא ולרענן אותו מכמויות המלל שנכתבות מוסיפים תמונות. במידה שאתם לא מצלמים את התמונות בעצמכם חשוב לוודא שאתם יכולים להשתמש בהן מבחינת זכויות יוצרים. מי שמשתמש בתמונה צריך לוודא שהוא יכול להשתמש בה. באינטרנט קיימים מאגרים רבים בהם ניתן למצוא מאגרי תמונות שניתן להשתמש בהם בחינם או בתשלום. לכן חשוב לוודא זאת מראש. 

אז מה היה לנו בכתבה:
Top links

top links הינו אתר מוביל לבניית קישורים חיצוניים שיטיסו את האתרים שלכם למעלה! צוות המומחים שלנו מגדיל ומפתח את מאגר הקישורים הגדול והאיכותי ביותר אשר כיום מונה מעל 900 אתרים אמיתיים, איכותיים ומקודמים.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין