קניית קישורים ממומנים

קניית קישורים ממומנים

קישורים הם חלק חשוב מהרשת. הם מספקים דרך למשתמשים לנווט בין אתרי אינטרנט ולמצוא מידע רלוונטי במהירות ובקלות. קישורים ממלאים גם תפקיד חשוב בקידום אתרים, שכן מנועי החיפוש משתמשים בהם כדי לקבוע את הרלוונטיות של תוכן האתר. ידוע שקישורים הם חלק חיוני בקידום אתרים, כיוון שהם עוזרים למנועי החיפוש להבין במה עוסק האתר המקודם ומספקים דרך למבקרים לנווט בין דפי האתר. שימוש באסטרטגיה נכונה לבניית קישורים תוכל להגביר את הנראות של האתר המקודם, וכך לשפר את הדירוג שלו בתוצאות החיפוש של גוגל ומנועי חיפוש אחרים. 

קניית קישורים ממומנים

בנוסף לכך, קישורים גם עוזרים לבנות אמון עם בקרב קהל המשתמשים/גולשים ומספקים דרך למדוד את הצלחת מאמצי הקידום של האתר. לכן חשוב להבין כיצד אפשר להשיג את הקישורים הנכונים לאתר לצורך קידומו, גם אם זה אומר לבחור באפשרות של קניית קישורים ממומנים.

קניית קישורים – מה זה אומר?

קניית קישורים היא מנהג SEO פופולרי המשמש להגברת נראות האתר במנועי החיפוש. זה כרוך בקניית קישורים מאתרים אחרים על מנת לשפר את הדירוג של האתר שרוצים לקדם. ניתן לעשות זאת על ידי תשלום עבור פוסטים ממומנים, מאמרים בבלוגים אורחים או דרך רשתות החלפת קישורים. פעולה שכזו מצריכה מבעלי האתר לרכוש כספית קישורים שיובילו לאתר שלהם, וכך הם יוכלו ליצור רשת קישורים איכותית, חזקה וסמכותית שתזניק את האתר שלהם בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש ברשת.

הקשר בין קניית קישורים לבניית קישורים

כיוון שקישורים באתרים מבססים את הסמכות של אתרי אינטרנט, כל אתר שמקודם במנוע החיפוש צריך להיות מקושר לאתרים אחרים כדי להיות רלוונטי עבור הגולשים וגם כדי להיות אמין בעיניהם. הדרך לעשות זאת היא באמצעות בניית קישורים, שזהו תהליך המצריך יצירה של רשת קישורים בין אתרים שונים כדי לבסס נוכחות דיגיטלית טובה יותר.

בניית קישורים יכולה לעזור לאתרים רבים להשיג יותר תנועה, לידים והמרות מתוצאות חיפוש אורגניות כשהדרך להשיג יותר קישורים רלוונטיים ואיכותיים היא באמצעות קניית קישורים ממומנים. קישורים כאלו נרכשים דרך חברות קידום בדרך כלל, כשההמלצה היא לבצע רכישה מחברות שמחזיקות ברשת אתרים גדולה ומבוססת.

מה היתרונות והחסרונות שיש בקניית קישורים?

קניית קישורים ממומנים נתפסת כדרך מהירה וקלה להגביר את הדירוג של אתר במנוע החיפוש, אך היא גם עשויה להיות בעלת השלכות חמורות אם לא מבצעים זאת כראוי. חשוב לדעת כי למנועי החיפוש יש כללים נוקשים לגבי קניית קישורים, ולכן הם יכולים להעניש אתרים על מהלך שכזה ולפגוע בדירוג של האתר. 

למרות שקנייה של קישורים היא שיטה פופולרית ויעילה לבנייה של קישורים חזקים, הגברת החשיפה של האתר והגדלת הסמכות שלו – חשוב להבין את הסיכונים הכרוכים בקניית קישורים לפני שעושים זאת, זאת כדי להימנע מפגיעה בתהליכי הקידום של האתר.

טיפים לקניית קישורים בצורה מחושבת וללא סיכונים

בכדי להשיג קישורים לאתר בצורה יעילה, מהירה ופשוטה יותר כדאי לבחור באפשרות של קניית קישורים ממומנים. במקביל חשוב לעשות זאת עם ההבנה כי מהלך שכזה עלול להוות סיכון לדירוג האתר, ולכן יש לרכוש את הקישורים רק מחברות מקצועיות המתמחות בכל הקשור לקניית קישורים לקידום, שיווק ופרסום אורגני.

חברות כאלו יחזיקו ברשותן בדרך כלל רשת ענקית של אתרים, בדגש על אתרים איכותיים וסמכותיים שהם מוכרים ומקודמים בגוגל והתנועה אליהם היא רבה. כדאי להעדיף לפנות לרכישת קישורים דרך חברות שמציעות כמה מאות של אתרים איכותיים מהם אפשר להשיג את הקישורים לאתר, כיוון שכמות האתרים שהן מחזיקות מעידה על המקצועיות והניסיון שלהם בתחום בניית הקישורים.

קניית קישורים ממומנים התואמים לתחום האתר

אלמנט מהותי במיוחד בתהליך קניית הקישורים הוא בחירה בקישורים רלוונטיים בלבד, כאלו שמתאימים לתחום/נישה בה האתר המקודם עוסק. אין זו חוכמה לרכוש קישורים מכל אתר אינטרנט גדול, מוכר וסמכותי אלא יש לבחור את הקישורים הרלוונטיים ביותר הקשורים לתחום בו האתר עוסק כדי ליצור את פרופיל הקישורים הנכון והאיכותי ביותר.

יש לקחת בחשבון כי האלגוריתמים של מנועי החיפוש פועלים ללא הפסקה בסריקת אתרים, ביניהם גם סריקת הקישורים המופיעים באתר והתאמה בין סוג ואיכות הקישור לאתר הרלוונטי. כך שאם מדובר על קישורים שנעשו בהתאם לסוג האתר המקודם, מנועי החיפוש יעדיפו לתת עדיפות לאותו אתר מבחינת חשיפה לגולשים שמעוניינים להגיע לתוצאות חיפוש רלוונטיות למילות המפתח שהם רושמים.

קניית קישורים באמצעות שיווק תוכן

הדרך הנפוצה ביותר לקניית קישורים ממונים היא באמצעות שיווק תוכן, שזוהי פעולה המשלבת בין פרסום כתבות ומאמרים ובניית קישורים. כיוון שקישור הוא אלמנט שמקשר בין אתר אחד לשני, הדרך הטובה ביותר להפיץ את הקישורים בצורה אמינה ופרקטית היא בשילוב של תוכן. חברות קידום אתרים שמציעות קישורים לרכישה מבצעות זאת באמצעות פרסום מאמרים באתרים, שזוהי פעולה יעילה גם עבור קידום האתר במנועי החיפוש וגם כזו שמפחיתה את הסיכון לענישה מצד מנועי החיפוש.

קניית קישורים ממומנים היא שיטה של קידום אתרים בה רוכשים שטחי פרסום באתרים אחרים על מנת לשפר את הדירוג של האתר בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש. ככל שיותר קישורים מפנים לאתר כך הדירוג שלו עולה.

מהי קניית קישורים ממומנים?

כפי שציינו, קניית קישורים ממומנים היא שיטה לקידום אתרים ברשת בה קונים שטח פרסום בו ניתן לפרסם כתבה ולקשר אותה לאתר שלנו. על ידי פרסום קישור באתרים אחרים, ניתן להוביל את הגולשים לאתר שלכם וכך להגדיל את התנועה שלו ואף לשפר את הדירוג שלו במנוע החיפוש. בשיטת קידום זו רוכשים בדרך כלל שטח פרסום לכתבה שמכילה בין 300 ל-700 מילים, 2 קישורים ותמונה. קניית קישורים ממומנים היא שירות קידום שעומד בפני עצמו והוא מצריך פניה לחברת קידום המתמחה בבניית קישורים איכותיים שיוטמעו באתרים חזקים. בשיטה זו ניתן לקדם את האתר באופן אורגני. 

קצת על קידום אתרים

כפי שציינו, קניית קישורים ממומנים היא שיטה לקידום אתרים ברשת. אבל איך ניתן לקדם את האתר ברשת בשיטה זו? גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם. כל אדם שרוצה לחפש מידע על נושא מסוים יוכל להזין מילות מפתח מסוימות בגוגל ולקבל תוצאות חיפוש בהתאם. תוצאות החיפוש מדורגות בסדר מסוים בהתאם לפרמטרים שונים. בעבר, גוגל דירגה את תוצאות החיפוש לפי פרמטרים שהתייחסו לתוכן באתר.

רוב הדירוג התבצע לפי אורך התוכן וביטויי מפתח. בעקבות כך, מקדמי אתרים יצרו תכנים ארוכים בלי סיבה ודחפו בהם כמה שיותר פעמים את ביטויי המפתח. כך אתרים לא איכותיים דורגו במקומות גבוהים. לכן, על מנת למנוע מצב כזה, גוגל החליטה להוסיף פרמטרים לדירוג האתרים. אחד הפרמטרים הללו הוא כמות הקישורים המובילים לאתר. כאשר אתרים חזקים ומובילים מקשרים את הגולשים לאתר שלכם, גוגל מתייחסת לכך כאל המלצה המעידה כי מדובר באתר איכותי שכולל תוכן איכותי. כך גוגל משפרת את הדירוג של האתר ומקדמת אותו בתוצאות החיפוש שלה. בשיטה זו ניתן לקדם את האתר באופן אורגני, לשפר את הנוכחות שלו ברשת, להגדיל את התנועה שלו ולפנות לקהל חדש. 

סוג האתר

בקניית קישורים ממומנים יש לקחת בחשבון מגוון פרמטרים שונים שישפיעו על איכות הקישור ועל הכוח שיהיה לו בקידום האתר. אחד הפרמטרים הללו הוא סוג האתר ממנו תקנו את הקישור. ככל שתבחרו באתר חזק יותר כך הקידום יהיה יעיל יותר. בחירת אתר חזק מתבצעת לפי פרמטרים שונים כמו ציון האתר, כמות כניסות אורגניות לאתר, הוותק של האתר, כמות הקישורים היוצאים מהאתר והנושא שלו. ציון האתר נקבע לפי האלגוריתם של גוגל בהתאם לגורמים שונים ויכול לנוע מ-1 עד 100. ככל שהציון גבוה יותר כך האתר נחשב לחזק יותר והקישורים היוצאים ממנו חזקים יותר. כך גם בנוגע לשאר הפרמטרים שציינו. בבחירת האתר חשוב לשים דגש רב על הנושא של האתר. יש לבחור באתר שהנושא שלו קשור לנושא של האתר שלכם. כאשר אין קשר בין שני האתרים גוגל מתייחסת לכך כחוסר אותנטיות ועלולה להוריד את הדירוג שלכם במקום להעלות אותו, לכן חשוב לקחת זאת בחשבון. 

מיקום הקישור

פרמטר חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון בעת קניית קישורים ממומנים הוא מיקום הקישור. בכל אתר ניתן לקנות שטחי פרסום במיקומים שונים, כאשר יש לבחור את הקישור שמתאים לצרכים שלכם. לדוגמא, ניתן לבחור במיקום קישור שמתאים לקידום אורגני או במיקום שמתאים ליצירת תנועה לאתר. בדרך כלל קישורים שיוצרים תנועה לאתר הם קישורים שממוקמים בדפים עם הרבה צפיות ולכן הם מומלצים לקידום אתרים. 

קישורים איכותיים 

בקניית קישורים ממומנים חשוב לשים דגש רב על איכות הקישור. כאשר קונים קישורים לא איכותיים, אתם עלולים להסתכן בפעולה הפוכה מקידום האתר ולגרום לנזק. לכן, חשוב מאוד לוודא שהקישור שאתם קונים הוא קישור איכותי שיעזור לכם בקידום האתר. איך תדעו אם הקישור איכותי? לשם כך יש להתייחס למספר פרמטרים. קודם כל אחד הדברים החשובים ביותר הוא התאמה בין הנושא של האתר המקשר לנושא של האתר המקושר. כפי שציינו קודם, במידה שהאתרים לא קשורים אחד לשני בנושא שלהם, גוגל עלולה להתייחס לכך כחוסר אותנטיות ולהוריד את הדירוג של האתר. בנוסף, חשוב להטמיע את הקישור כחלק ממאמר עם קשר תוכני לתחום העיסוק. חשוב לשלב את הקישור במאמר מעשיר, מעניין, איכותי ומסקרן שיכלול ערך מוסף לגולשים שיגיעו אליו. כאשר נבחר באתר מקצועי שהנושא שלו קשור לנושא של האתר שלנו ונעלה אליו תוכן איכותי, כך הקישור ייחשב לאיכותי יותר ותהליך הקידום של האתר יהיה יעיל יותר. 

חשוב לשמור על גיוון

אחד הדברים החשובים בקידום של אתרים הוא לשמור על גיוון. כאשר מגוונים בשיטות הקידום, הקידום הופך ליעיל יותר ומניב תוצאות טובות יותר. על מנת לשמור על גיוון בקידום האתר יש להתייחס למספר היבטים שונים. קודם כל התוכן. בקניית קישורים ממומנים חשוב מאוד לשמור על גיוון במילות המפתח אותן אתם מקדמים. על תבססו את הקישורים על מילות מפתח בנאליות וכלליות. בחרו מילים מגוונות על מנת ליצור פרופיל קישורים טבעי ואמין שיסייע בקידום יעיל. 

היבט חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון בגיוון הקידום הוא כתובות IP. כאשר מטמיעים קישורים באתרים שונים, הם נסרקים על ידי האלגוריתם של גוגל. חשוב שהקישורים שנסרקים יהיו מאוחסנים על שרתים שונים על מנת שהקידום יהיה יעיל ויניב תוצאות טובות.

היבט נוסף וחשוב בשמירה על גיוון בקידום אתרים הוא סוגי האתרים בהם יופיעו הקישורים. מלבד לשרתים עליהם מאוחסנים האתרים, חשוב שהקישורים יופיעו באתרים מסוגים שונים. לדוגמא ניתן לקנות קישורים באתרי תשתית, אתרים חדשותיים, אתרים פרטיים, בלוגים וכדומה. 

עוד היבט בו יש לשמור על גיוון הוא מועד הטמעת הקישורים באתרים. גם אם תטמיעו קישורים במגוון אתרים מסוגים שונים שמאוחסנים על שרתים שונים, חשוב לשמור על גיוון במועד הטמעת הקישורים. חשוב להטמיע את הקישורים על פני תקופה ארוכה ולא להטמיע עשרה קישורים ביום אחד. 

מה בנוגע למחיר?

לבסוף, בקניית קישורים ממומנים יש לקחת בחשבון את המחיר של רכישת הקישורים. קשה לענות באופן חד משמעי מה המחיר מאחר שמושפע מגורמים שונים כמו חוזק האתר, סוג האתר ועוד. לכן, לפני שאתם קונים קישורים חשוב להגדיר את התקציב שיש לכם לרכישה. ניתן לקנות קישורים במחיר חודשי או במחיר חד פעמי. ההמלצה שלנו, לפחות בהתחלה, היא לקנות קישור במחיר חד פעמי וכך לבחון האם הקישור מניב את התוצאות הצפויות או לא. כך תוכלו לבצע שינויים בהתאם. 

אז מה היה לנו בכתבה:
Top links

top links הינו אתר מוביל לבניית קישורים חיצוניים שיטיסו את האתרים שלכם למעלה! צוות המומחים שלנו מגדיל ומפתח את מאגר הקישורים הגדול והאיכותי ביותר אשר כיום מונה מעל 900 אתרים אמיתיים, איכותיים ומקודמים.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין