כתבה ממומנת מחיר

כתבות תוכן

עבור כתבה ממומנת מחיר לא אחיד – נתחיל בזה. מאמרים ממומנים הם מאוד טריקיים ויש מקדמי אתרים שבוחרים לא להתעסק איתם. מדובר על תוכן שהוא לאו דווקא אובייקטיבי בעיני הגולשים, מכיוון שהתוכן לא מגיע בצורה אורגנית רוב הזמן. יש מקומות שזה בולט שמדובר על מכירה ויש מקומות שזה פחות בולט. לדוגמא, הרבה מאיתנו נדלג על התוצאות הממומנות הראשונות במונעי החיפוש. מצד שני, כאשר מדובר על קישור חיצוני הנמצא באתר פופולרי כמעט ולא נשים לב לזה.

האם אתם צריכים את זה?

כתבות ממומנות נמצאות היום בכל רחבי האינטרנט, מדובר על ערוץ פרסום שפותח דלתות למותגים, למגזר הפרטי, לאנשי תקשורת ולמעשה מדובר על פלטפורמה שיכולה לבנות אתכם, מצד שני גם לפגוע. כתבות ממומנות מתייחסות לכתבות שאתם משלמים לאתרים חיצוניים כדי לפרסם אצלם, או קידום ממומן בגוגל. השאלה המרכזית היא: כמה זה עולה לנו? ריכזנו לכם את כל הפרטים: כתבה ממומנת מחיר, בחינת איכות הכתבה, קישורים חיצוניים וכל מה שאתם חייבים לדעת לפני שאתם מוציאים את האשראי.

כתבה ממומנת מחיר – איך המחיר נקבע?

בואו נדבר על קישורים – מצב בו אנחנו מפרסמים את הכתבה שלנו בתשלום באתר חיצוני. המחיר נקבע לפי לא מעט קריטריונים, אבלכתבה ממומנת מחיר, בחינת איכות הכתבה, קישורים חיצוניים וכל מה שאתם חייבים לדעת לפני שאתם מוציאים את האשראי. בכל פעם שאתם תתייעצו עם מקדם אתרים הוא יציין בפניכם מונחים שכנראה אתם לא מבינים לעומק. הדברים שקובעים את המחיר הסופי משתנים, לרוב מדובר על: Page Authority, Page Rank, Alexa Rank ו-Domain Authority. ניגע בקצרה בכל נושא:

  • Alexa Rank – דירוג אלכסה הוא סיווג שרבים נעזרים בו, מדובר על דירוג אתרים גלובלי. הסיווג הוא כמובן לפי מדינה והוא מבצע על ידי חברה שנמצאת בבעלות Amazon. הדירוג מבוסס על תדירות ביקורים, מספר ביקורים חודשיים, יומיים ולטווח יש דירוג מאוד ברור מ-1 ועד 100 כאשר 1 מתייחס לאתר בדירוג גבוה.
  • PageRank – כאן אנחנו רואים מדד הבוחן את החשיבות של דף מסוים ולאו דווקא אתר. הבחינה נעשית באמצעות האלגוריתם של גוגל שרואה קישורים לאתר ואיכות התוכן. כיום פחות מסתמכים על הנתון הזה, בעבר הוא היה קריטי.
  • Domain Authority – המונח מתייחס לסמכות של אתר כלשהו. לפי ה-DA נוכל להבין את הכוח שיש לאותו אתר בתוצאות חיפוש אורגניות. הדירוג נקבע לפי תוכן, קישורים הנכנסים לאתר, רלוונטיות לאתר מקושר והציון שלו הוא מ-0 ל-100 כאשר המספר הגבוה מייצג אתר איכותי.
  • Page Authority – סמכות הדף דומה בתכונותיה ל-DA שציינו סעיף קודם. כאן אנחנו מקבלים מידע יותר ממוקד וזה יכול להועיל כאשר אנחנו רוצים לפרסם את הכתבה שלנו במקום מסוים. כעת יש לנו את כל הפרמטרים המובילים כדי לאתר מידע בנוגע אל כתבה ממומנת מחיר וטיב הקישור.

מה חשוב לדעת בכתיבת תוכן ממומן?

רבים נוטים להסתמך על הקישור, אבל לא באמת נותנים דגש לתוכן. נסביר, עצם העובדה שאתם עומדים לפרסם כתבה באתר מוביל והחשיפה גבוהה לא מוריד מערך התוכן שלכם. תוכן איכותי הוא קריטי לכל סוג כתבה וגם כאן, אנחנו עומדים מול אתגר לא פשוט. תחילה, יש לא מעט אתרים שהם יקבעו את הטון בנוגע לרמת התוכן. אם אתם מעוניינים לפרסם באתר כלשהו הוא יאשר לכם רק לאחר בחינת הכתבה. אם הכתבה לא לרוחו של בעל האתר, לא תוכלו לפרסם את הכתבה.

דבר שני, בסופו של דבר הכתבה נמצאת עם קישור לאתר שלכם. זאת אומרת שמי שקורא את הכתבה יבחר אם ללחוץ על הקישור או לא לפי התוכן. אם התוכן לא מעניין ולא גורם לנו להמשיך לקרוא, אין שום סיבה שניכנס לקישור. ודבר נוסף, כאשר יש קישור "עומד" באתר כלשהו ולא גורם לכניסות, כנראה שהבעיה נמצאת בתוכן. אם אין כניסות סביר להניח שהדירוג שלכם יפגע מזה.

מהם הדגשים לכתיבה איכותית?

  1. תמצות – אתם לא צריכים להרחיב במילים, המטרה שלכם היא להנגיש את המטרה העיקרית של התוכן בצורה פשוטה. אם המאמר עוסק בתיקון מזגנים, אל תתחילו מדברים בסיסיים או דברים לא רלוונטים כמו מתי הומצא המזגן – זה לא מעניין אף אחד. המטרה שלכם היא לתת את הפיתרון כמה שיותר מהר.
  2. כתבו כמו שאתם מדברים – אתם נפגשים עם חבר עכשיו, איך אתם עומדים להתנסח מולו? בלי פילטרים. גם כאן אנחנו צריכים לשמור על רמת תוכן מסוימת, אבל אין צורך לדבר במילים גבוהות ובצורה תחבירית לא מובנת. הדרך בה אתם כותבים היא גם הדרך שגורמת למיתוג האתר שלכם.
  3. אורך מאמר – אורך המאמר נתון לשינוי והוא בהתאם לבחירתו של בעל האתר. יש מקדמי אתרים שמאמינים בתכנים ארוכים, ואילו אחרים מאמינים שאורך מאמר לא צריך לעלות על 500 מילים (כמו שאתם רואים, אנחנו לא מאמינים בזה). בין אם מדובר על 200 מילים ובין אם מדובר על 1,500 מילים, המטרה היא שיקראו את התוכן. אם התוכן לא איכותי, גם 200 מילים הגולשים לא יקראו. אורך המאמר נקבע בעיקר בהתאם לנישה בה אתם עוסקים.
  4. מקדם אתרים – אתם צריכים מקדם אתרים, אי אפשר ללמוד את עולם השיווק על רגל אחת ולצפות לתוצאות טובות. אנחנו פוגשים לא מעט לקוחות שמאמינים שהדרך הנכונה לחסוך כסף היא בשיווק. הם גם ירכשו קישורים, אבל הם יכתבו את התוכן בעצמם. תנו לבעלי המקצוע לעשות את העבודה שלהם, אתם תראו שזה גם ישפר הכנסות וגם מייעל את הזמן שלכם.

 

כתבה ממומנת מחיר – כמה זה עולה לי?

כפי שפתחנו, עבור כתבה ממומנת מחיר לא אחיד. המחיר נקבע בהתאם לרמת הביקוש של האתר, לכמות החשיפה ולנישה בה של

עבור כתבה ממומנת מחיר לא אחיד. המחיר נקבע בהתאם לרמת הביקוש של האתר, לכמות החשיפה ולנישה

האתר. מעבר לכך, כאשר אתם פונים לבעלי מקצוע הם יכולים להציע לכם מחירים משתנים בהתאם לכמות הקישורים שאתם רוכשים. המחירים יכולים להתחיל מכ-100 ש"ח לקישור ולהגיע לכ-1,500 ש"ח ויותר. המחיר של הכתבות עצמן משתנות ויכולות להתחיל מסכומים נמוכים של כ-0.10 אג' למילה (לא כולל מחקר) ועד לשקל למילה.

גם כאן, המחיר נקבע בהתאם לאיכות התוכן המבוקשת, תחום התמחות, סוג התוכן (כתבה שיווקית, מאמר אינפורמטיבי, בלוג וכו') ובהתאם לסך כל הפרויקט. המחיר של כתבה בודדת יהיה יקר מאשר רכישת 10 כתבות. בסופו של דבר, הנקודה הקריטית היא לבחור בעל מקצוע שילווה אתכם לאורך כל התהליך בצורה הגונה ומקצועית.

אז מה היה לנו בכתבה:
Top links

top links הינו אתר מוביל לבניית קישורים חיצוניים שיטיסו את האתרים שלכם למעלה! צוות המומחים שלנו מגדיל ומפתח את מאגר הקישורים הגדול והאיכותי ביותר אשר כיום מונה מעל 900 אתרים אמיתיים, איכותיים ומקודמים.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין