כתבה ממומנת מאקו

כתבה ממומנת מאקוכאשר בעלי אתרים מחפשים מידע לגבי כתבה ממומנת מאקו בגוגל, הכוונה היא אחת מ-2 האופציות הבאות: פרסום כתבה שיווקית חד פעמית במאקו. 2) התחלת בניית מערך לינקים שלם הכולל פרסום כתבות ממומנות במגוון אתרי אינטרנט חזקים, יציבים ומובילים בתחומם. הנה כל מה שצריך לדעת על הנושא של פרסום מאמרים ממומנים במאקו ובכלל באינטרנט. 

מאקו הוא רק אחד מתוך מגוון די רחב של אתרים ישראלים בהם ניתן לפרסם כתבות ממומנות, כתבות שיווקיות, מאמרי תוכן בתשלום וכולי. רגע לפני שמפרסמים כתבה ממומנת במאקו או בכל אתר ישראלי אחר, חשוב לקחת בחשבון כמה פקטורים שישליכו על הצלחת הפרסום בטווח המיידי או הארוך יותר.

כשניגשים לבחור אתר לפרסם בו, מאקו או כל אתר, חלק מהפרמטרים שצריך לקחת בחשבון הם:

  • מחיר פרסום כתבה ממומנת 
  • ותק האתר שבו מפרסמים את הכתבה
  • הרלוונטיות בין תחום העיסוק של האתר לבין האתר המפרסם
  • תוצאת הספאם של האתר 
  • סמכות הדומיין של האתר (מאקו בסמכות דומיין גבוהה מאוד)

למה לפרסם במאקו כתבה ממומנת?

פרסום כתבה ממומנת במאקו הוא רעיון טוב עבור כל בית עסק ועסק אשר מכוון להגברת הנוכחות המקוונת. מעבר לכך שניתן להשתמש בפרסום הכתבה כחלק בלתי נפרד מתהליכי קידום אתרים SEO, הכתבה הזאת היא כלי שיווקי לכל דבר. אפשר לשתף את הכתבה ברשתות החברתיות, ולהשתמש בה ככלי פרסומי כדי לבסס מוניטין ואמון מול לקוחות ולקוחות פוטנציאליים. 

מאקו הוא אתר מאוד ותיק בארץ, ואין ספק שכל אחד ואחת מכירים את תוכניות הטלוויזיה השונות שמשותפות לאתר זה. זהו אתר ותיק, בעל מוניטין וכזה שאנשים סומכים על ה"מילה" שלו. בפועל, קבלת לינק מאתר כזה משפיעה רבות ובצורה ניכרת על תהליכים של אופטימיזציה למנועי החיפוש באינטרנט. 

קראו עוד: רכישת קישורים לאתרים

כיצד פרסום כתבות ממומנות ישפיע על SEO?

בין אם מדובר על כתבה ממומנת מאקו או בכל אתר גדול אחר בישראל (ובעולם כמובן), אין ספק שתוכן ממומן יכול להשליך לחיוב על קידום אתרים. מצד שני, פרסום כתבות ממומנות יכול גם להשליך לרעה על תהליכי SEO. מתי? למשל, כאשר אין שום רלוונטיות בין אתר מפרסם לאתר מפורסם. 

לחילופין, גם מידע שלילי יכול להשליך לרעה על תהליכי קידום אתרים SEO. באופן כללי, ככל שמנועי החיפוש מצליחים "לשאוב" מידע רלוונטי ועדכני מאתר מסוים או מכתבה ממומנת, ככה אותם דומיינים נחשבים איכותיים יותר בעיני האלגוריתמים. בתוך כך, אפשר להגיד שאלגוריתמים של מנועי חיפוש מחפשים סימנים של עניין אמיתי בתוכן, קרי ערך מוסף. 

כמה עולה כתבה ממומנת מאקו?

אם שואלים כמה עולה כתבה , חשוב להבין כי כתבות ממומנות מאקו משתנות במחיריהן בהתאם לכמה פקטורים. למשל, סוג המדור שבו מתפרסמת הכתבה, כמו גם העלות המתווספת לכתיבת התוכן עצמו. בעוד שאפשר לרכוש כתבה ממומנת במאקו בעלויות של כ-5,000 ₪ – 8,500 ₪, אפשר גם לנסות לאתר מחירים זולים יותר. 

עוד חשוב לקחת בחשבון, בדרך כלל פרסום הכתבה הממומנת מגיע כחלק מתהליכי קידום אתרים הכוללים בניית מערך לינקים שלם. מסביב לאותה כתבה במאקו, רוב חברות קידום האתרים יעדיפו לבנות מערך לינקים ייעודי (מלבד הקישורים המפנים לאתר נתון). אם כך, בטווח הארוך חשוב לקחת גם את העלויות האלו בחשבון. 

לסיכום, אפשר למצוא תמיד אתרים זולים יותר לפרסום כתבות ממומנות, אבל פרסום כתבה ממומנת במאקו מספק ערך מוסף שבעייתי עד כמעט לא אפשרי לקבל דרך אתרים אחרים. 

פרסום כתבה ממומנת באתר מאקו יכול לספק הרבה כניסות לאתר שלכם או מצד שני, יכול להיות שאתם זורקים את הכסף לפח. המחיר של פרסום כתבה באתרים גדולים הוא החל מכמה אלפי שקלים בודדים ועד לעשרות אלפי שקלים. לא כל אתר צריך לפרסם במאקו, אבל אם אתם כן נמנים מאותם עסקים שכן צריכים את הפרסום דרך האתר הפופולרי, ריכזנו לפניכם מידע קריטי להמשך.

מהם קישורים חיצוניים?

כתבה ממומנת מאקו היא כתבה מטעם האתר שלנו אותה נרצה לפרסם באתר חיצוני (במקרה הזה מאקו). פרסום באתר חיצוני נקרא קישור חיצוני ומדובר על פעולה שיווקית מוכרת ויעילה. השיווק נעשה באמצעות קישור או כתבת יחצנות בה אין קישור לאתר, אבל השירות שלכם ושם המותג כן נמצא בתוך הכתבה. קישורים חיצוניים תורמים לקידום האתר באופן אורגני ולחשיפה לקהלים חדשים.

המחיר של כתבה ממומנת משתנה בהתאם למספר פרמטרים עליהם נדבר בהמשך. מה שחשוב לדעת הוא שלמרות שמדובר על אתר מוכר, יש לקחת בחשבון את כל השיקולים הרלוונטים. אתר עם חשיפה גבוהה יכול להיות מעולה לקידום האתר שלכם, אבל מצד שני כל עוד קהל היעד שלכם לא נמצא שם- אתם מבזבזים כסף וזמן.

האם אתם צריכים כתבה ממומנת?

איך תדעו אם אתם צריכים כתבה ממומנת? למעשה, כל אתר צריך קישורים חיצוניים וכתבות ממומנות הן חלק בלתי נפרד ממסע פרסום המותג. גם מותגים מוכרים מפרסמים כתבה ממומנת מאקו או אתרים מובילים אחרים. השיווק אף פעם לא נגמר ולכן, גם אתם צריכים כתבה ממומנת. מה שכן יש לתת עליו דגש הוא תקציב שיווק, מאמר במאקו יכול להגיע לאלפי שקלים ואם ההכנסה שלכם לא תואמת את ההוצאה כנראה שעדיף לכם לבחור בפרסום כתבות באתרים אחרים.

כתבה ממומנת מאקו – לפי מה נקבע המחיר?

  1. דף – הדבר הראשון שקובע את המחיר הוא המקום הספציפי בו תפרסמו את הכתבה במאקו. יש דירוג המכונה Page Authority והוא למעשה משקף את הכניסות לאותו דף וכמה קישורים יצאו ממנו. מקדם אתרים מקצועי יבחן את הנתון הזה בנוסף לנתונים נוספים בנוגע לכניסה לדף בו תפורסם הכתבה.
  2. כותב תוכן – המחיר אינו מורכב רק מפרסום הכתבה במאקו, גם כותב התוכן הוא חלק מהמחיר הכללי. המחיר של כתיבת תוכן יכולה לנוע בטווח רחב, החל מ-10 אג' למילה ועד שקל למילה ויותר. אם אתם בוחרים לפרסם באתר כמו מאקו, אנחנו לא ממליצים לכם דווקא בתוכן לחסוך עלויות כיוון שהתוכן הוא מה שיקבע אם אנשים יכנסו לאתר שלכם – אפילו יותר מהקישור עצמו.
  3. חברת קידום – גם לחברת הקידום יש כאן נתח שהיא צריכה לקבל. התפקיד של חברת הקידום הוא קריטי, החל ממחקר מילות מפתח ועד למציאת הדף הנכון ביותר לנישה שלכם. המחיר אותו גובה חברת הקידום נמצא גם הוא במחיר הכולל.

המחיר אותו נשלם עבור כתבה ממומנת מאקו הינו החל מ-5,000 ש"ח. המחירים יכולים להגיע לסכומים של כ-20,000 ש"ח ויותר.

למה ליווי של חברת קידום הוא קריטי?

התהליך הזה דורש מכם מעורבות של חברת קידום. תחילה, חברת קידום היא גורם מקשר ביניכם ובין מאקו. ללא חברת קידום וללא ידע בקידום אתם יכולים לפרסם כתבה לחינם. התפקיד של חברת הקידום הוא לבדוק את הקישור, לבחון את הכתבה ורק לאחר מכן בהתאם לתוכנית שיווקית מוגדרת מראש לפרסם את הכתבה.

אז מה היה לנו בכתבה:
Top links

top links הינו אתר מוביל לבניית קישורים חיצוניים שיטיסו את האתרים שלכם למעלה! צוות המומחים שלנו מגדיל ומפתח את מאגר הקישורים הגדול והאיכותי ביותר אשר כיום מונה מעל 900 אתרים אמיתיים, איכותיים ומקודמים.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין