פרסום כתבות תדמית

פרסום כתבות תדמית

פרסום כתבות תדמיתכתבות תדמית הן כתבות שמתפרסמות על מנת לקדם עסקים ולמשוך אליהם לקוחות. כתבות אלה מתפרסמות באתרים מובילים שמקבלים חשיפה רבה ויכולים למשוך גולשים רבים. מהו פרסום כתבות תדמית וכיצד מתבצע? 

 

מהן כתבות תדמית?

כתבות תדמית הן כתבות שמתפרסמות על מנת לקדם עסקים. בפרסום כתבות תדמית ניתן להפיץ בשורה, לספק לגולשים מידע על העסק, לקדם את העסק ולבנות לו מוניטין חיובי. כלומר, מדובר בכלי שיווקי מצוין שמאפשר לעסקים להנות ממגוון יתרונות. העידן של היום הוא עידן תחרותי ולכן כל עסק צריך לקדם את עצמו באופן אפקטיבי על מנת למשוך  לקוחות ולבלוט כמה שיותר על פני המתחרים שלו. על ידי פרסום כתבות תדמית ניתן לעשות זאת באופן יעיל ולהניב תוצאות מצוינות. 

מה ההבדל בין כתבות תדמית לכתבות שיווקיות?

על מנת לקדם עסקים על ידי תוכן ניתן לפרסם כתבות תדמית או כתבות שיווקיות. אך מה ההבדל בין שני הסוגים? כתבות תדמית הן כתבות שכוללות מסרים שיווקיים בצורה מעודנת ומתוחכמת ולכן נתפסות כמשכנעות ואמינות יותר בעיני הגולשים. לעומת זאת, כתבות שיווקיות יותר מניעות את הגולשים לפעולה ומדברות על העסק או על מוצר מסוים שמספק באופן שיווקי, משבח ומפאר. מהסיבה הזו, רוב הגולשים פחות ישתכנעו מכתבות שיווקיות. פרסום כתבות תדמית, כולל מסרים שיווקיים אך בנוסף אליהם ניתן לפנות לרגש של הקורא, לסקרן אותו ולגרום לו להתעניין בעסק. בכתבות אלה ניתן לכלול מידע על העסק, לשתף בפרטים אישיים על בעל העסק ולגרום לגולשים להכיר מקרוב את האנשים הפועלים בעסק. כך ניתן למשוך את הלקוחות לעסק. 

 

ספקו מידע 

כפי שציינו, פרסום כתבות תדמית מאפשר לכם לכלול מסרים שיווקיים לצד מידע על העסק ושיתוף בפרטים מעניינים ורגישים. כאשר אתם מפרסמים כתבות כאלה חשוב לספק מידע אינפורמטיבי על העסק, על בעל העסק או על המוצרים ו/או השירותים שהעסק מספק. לדוגמא, בכתבת תדמית תוכלו לבצע ראיון עם בעל העסק, לשאול אותו על המצב בשוק, על תחום העיסוק, על הביקוש למוצרים, על פתיחת העסק ועוד. כך אתם מאפשרים לקורא לקבל מידע ענייני על העסק ולכלול בו נתונים סטטיסטיים, לפרט על מצב השוק ועוד. על ידי כך אתם גורמים לגולשים להתעניין בעסק, לבנות לו מוניטין ולמתג אותו.  

 

דרכים לפרסום כתבות תדמית

פרסום כתבות בתשלום לכתבה תדמית יכול להתבצע בשתי דרכים מרכזיות- על ידי משרד יחסי ציבור או על ידי חברות המוכרות פרסום כתבות באתרים מובילים. נרחיב מעט על שתי האפשרויות הללו. 

הדרך הראשונה, היא לפרסם כתבות על ידי משרד יחסי ציבור. בדרך זו אתם פונים למשרד יחסי ציבור שיפרסם את הכתבה שלכם בערוצים שונים ויקדם את העסק שלכם באופן קבוע. כאשר בוחרים בדרך זו יש לקחת בחשבון שהיא כוללת מחיר חודשי קבוע. בדרך כלל יהיה מדובר במחיר גבוה יותר מאשר פרסום בדרך השנייה. 

הדרך השנייה היא פרסום כתבות תדמית על ידי חברות המוכרות פרסום באתרים מובילים. מדובר במגזינים דיגיטליים, אתרי חדשות או אתרים פופולריים שונים ברשת אשר מקבלים חשיפה מגולשים רבים. במצב כזה יש לבחור אתר שרלוונטי לקהל היעד של העסק שלכם. על ידי פרסום בדרך זו אתם יכולים לקבל חשיפה גבוהה של לקוחות פוטנציאליים ולקדם את העסק באפקטיביות. לדוגמא, אם יש לכם קליניקה וטרינרית תוכלו לפרסם אותה במגזין לאוהבי חיות וכך לפנות לקהל היעד שלכם. 

מה היתרונות של שיטת קידום זו?

פרסום כתבות תדמית הוא שיטת שיווק שכוללת מגוון יתרונות בולטים- 

  • פרסום העסק בעקיפין

כאשר אתם בוחרים לפרסם כתבות תדמית אתם מקדמים את העסק, המוצר או השירות בדרך עקיפה. ציינו קודם, שכתבות תדמית, לעומת כתבות שיווקיות, פועלות בדרך מעודנת, מתוחכמת ומשכנעת יותר. כתבות אלה כוללת גם מסרים שיווקיים וגם פנייה לרגש של הקוראים. כיום, לרוב הצרכנים נמאס מהפרסומים הבלתי פוסקים והם למדו לסנן את הנאמר בהם. לכן, על ידי פרסום כתבות תדמית אתם יכולים לפרסם את העסק בעקיפין ולהניב תוצאות מצוינות. 

  • בניית מוניטין חיובי

המוניטין של העסק הוא אחד הדברים החשובים ביותר לקידום שלו. כאשר אתם מפרסמים כתבות תדמית אתם יכולים לבנות לעסק מוניטין חיובי, חזק ויציב. הסיבה לכך היא שאם גולש יחפש את העסק במנוע החיפוש, הוא ימצא תוצאות שונות באתרים מובילים ויסיק מכך שמדובר בעסק רציני, גדול וטוב שמדברים עליו באתרים פופולריים. כך ניתן לבנות לעסק מוניטין חיובי ולמתג אותו כהלכה. 

  • העברת מסרים 

כאשר בוחרים לפרסם כתבות תדמית אתם יכולים לכלול מסרים מגוונים יותר מלבד "מבצע חדש" או "המוצר החדש של העסק". על ידי כתבות תדמית אתם יכולים לכלול סיפור על המוצר, הסבר על השירות שמעניק העסק, פירוט על הערך של המוצר, סיפור אישי של בעל העסק בפתיחת העסק ועוד. כך אתם מבצעים פעולות שכנוע יסודיות סביב המוצר ולא כוללים מסרים שיווקיים בנאליים בלבד. 

  • קידום אתר העסק בגוגל 

כאשר בוחרים בפרסום כתבות תדמית, ניתן להנות גם מהאפשרות של לקדם את אתר העסק שלכם בגוגל. למעשה, לכתבות שאתם מפרסמים באתרים מובילים ניתן להוסיף קישור שיוביל את הגולשים לאתר העסק שלכם. על ידי הובלת הגולשים לאתר העסק אתם מגדילים את התנועה של האתר וכך מגדילים את החשיפה שהוא מקבל. כאשר תגדילו את התנועה של האתר תוכלו להעלות את הדירוג של האתר בגוגל ותעלו אותו לתוצאות החיפוש הראשונות. כך גם בחיפוש שגרתי בגוגל אתר העסק שלכם יקבל חשיפה גבוהה ותוכלו לקדם אותו באופן יעיל יותר. 

 

האם ניתן להסתפק בפרסום כתבות תדמית?

התשובה היא לא. אמנם פרסום כתבות תדמית הוא שיטת שיווק יעילה במיוחד אך על מנת להצליח לקדם את העסק ביעילות ולהגדיל את מעגל הלקוחות יש להשתמש במגוון שיטות שיווק. במקום להעלות תכנים ולפרסם אותם רק באתרים מובילים, תוכלו להקים אתר ולהעלות אליו תכנים איכותיים שיקדמו את העסק שלכם ויעלו את הדירוג שלו בגוגל. למעשה כך אתם יכולים לקדם את האתר שלכם באופן אורגני. לשם כך יש להעלות תכנים איכותיים שרלוונטיים לעסק שלכם. כאשר לקוחות פוטנציאליים יחפשו מידע על מוצר או שירות מסוים, הם יקבלו תוצאות בהתאם. במידה שהדירוג של האתר שלכם בגוגל יהיה גבוה, הוא יופיע בתוצאות החיפוש הראשונות ויקבל חשיפה גבוהה מלקוחות פוטנציאליים. על מנת להעלות את הדירוג של האתר בגוגל יש לוודא שהוא מספק חוויית משתמש טובה, גלישה נוחה ומהירה וגלישה שמותאמת לטלפונים הניידים. כמו כן יש להעלות אליו תכנים איכותיים. בנוסף, תוכלו לקדם את העסק ברשתות החברתיות ולמשוך לקוחות רבים. 

אז מה היה לנו בכתבה:
Top links

top links הינו אתר מוביל לבניית קישורים חיצוניים שיטיסו את האתרים שלכם למעלה! צוות המומחים שלנו מגדיל ומפתח את מאגר הקישורים הגדול והאיכותי ביותר אשר כיום מונה מעל 900 אתרים אמיתיים, איכותיים ומקודמים.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין