פרסום מאמרי קידום

פרסום מאמרי קידוםרוצים לקדם את העסק שלכם באינטרנט? אחת האפשרויות הטובות לכך היא לפרסם מאמרי קידום. מאמרי קידום הם מאמרים שמתפרסמים במגוון אתרים שונים באינטרנט על מנת לקדם את העסק ואת המוצר או השירות שהוא מציע. על פרסום מאמרי קידום נרחיב במאמר הבא. 

 

מהו פרסום מאמרי קידום?

פרסום מאמרי קידום הוא תהליך שבו מפרסמים מאמרים באתרים שונים באינטרנט על מנת לקדם את הדף או האתר של העסק במנועי חיפוש כמו גוגל או בינג. מאמרי קידום צריכים להיות כתובים בצורה מעניינת שתועיל לקוראים ותספק להם מידע רלוונטי על העסק. חשוב שמאמרי הקידום יכללו מילות מפתח רלוונטיות וקישורים לאתר המפרסם. פרסום מאמרי קידום יכול לסייע למפרסם לקדם את האתר שלו, להגדיל את התנועה לאתר דרך מנועי החיפוש, לשפר את דירוג האתר במנועי החיפוש ולהרחיב את מעגל הלקוחות של העסק.

מה היתרונות בשיטה זו?

פרסום מאמרי קידום הוא שיטה שכולל מגוון יתרונות- 

  • פרסום לקהל היעד של העסק

קהל היעד של העסק הוא הלקוחות הפוטנציאליים שלו. פרסום מאמרי קידום באתרים שקשורים לנושא של העסק שלכם ומתאימים לתחומי העניין של קהל היעד, מאפשרים לכם לפרסם את העסק באופן ממוקד לקהל היעד. כך ניתן לקבל תוצאות יעילות במיוחד מהקידום. 

  • קידום נוכחות באינטרנט

פרסום מאמרי קידום מעניינים ומועילים יכול לגרום למפרסם לקדם את הנוכחות שלו באינטרנט ולהגדיל את התנועה לאתר העסק שלו. למעשה המאמרים הללו מתפרסמים באתרים מובילים שמקבלים חשיפה של גולשים רבים. פרסום באתרים הללו מאפשר לעסקים לשפר את הנוכחות שלהם ולגרום לגולשים להיכנס לאתר העסק על ידי הוספת קישור. 

  • שיפור דירוג במנועי חיפוש

פרסום מאמרי קידום שמכילים מילות מפתח וקישורים לאתר המפרסם יכולים לסייע לשיפור הדירוג של האתר במנועי החיפוש, כאשר במרכזם גוגל. שיפור הדירוג מתבצע בשתי דרכים. קודם כל פרסום באתרים מובילים מאפשר לעסקים לקבל חשיפה מגולשים רבים ולשפר את הנוכחות. הדרך השנייה, היא הוספת קישור למאמר. הקישור יוביל את הגולשים לאתר האינטרנט של העסק. קישורים שמובילים מאתרים חזקים לאתר מסוים נחשבים כאחד הפרמטרים המרכזיים שישפיע על הדירוג של האתר במנועי החיפוש. 

  • שיפור הסמכות של האתר 

פרסום מאמרי קידום באתרים מובילים נועדה לסייע לקוראים ולגולשים למצוא תוכן מתאים עם מידע שמתאים להם במגוון נושאים. גולש שרואה מאמר שרלוונטי לצרכים שלו, יכול להתייחס למפרסם כמומחה בתחום ולהתחיל יחסי עמיתות איתו. כך ניתן לשפר את הסמכות והמומחיות של המפרסם בתחום שלו ולגרום לו להיות יותר אמין בעיני הקוראים והגולשים.

 

איך מפרסמים מאמרי קידום?

על מנת לפרסם מאמרי קידום באתרים מובילים יש לעקוב אחר מספר שלבים חשובים. השלב הראשון הוא לבחור את האתרים המתאימים לקידום המוצר או השירות עליו תרצו לפרסם מאמר קידום. בחירת האתר תתבצע בהתאם למגוון פרמטרים שונים כמו הציון של האתר בגוגל (יכול לנוע בין 1 ל-100), כמות הכניסות האורגניות שיש לאתר, כמות הקישורים היוצאים ממנו, הוותק של האתר ועוד. חשוב לבחור באתר שקהל היעד שלהם מתאים לקהל היעד של העסק שלכם. בנוסף, אחד הפרמטרים החשובים לבחירת אתר לפרסום מאמרי קידום הוא התאמה בין הנושא של האתר לנושא של העסק. במידה שלא יהיה קשר בין השניים גוגל עלולה להתייחס לפרסום כלא אותנטי ולהוריד את הדירוג של האתרים בגוגל. לכן, חשוב להתאים בין הנושא ולשלב את המאמר בטבעיות. 

השלב השני הוא להתאים את התוכן של המאמר לקהל היעד ולאתר בו הוא מפורסם. חשוב לכתוב תכנים איכותיים, מעניינים ומקצועיים שימשכו את הלקוחות לקריאה בהם. חשוב שהקוראים ירגישו שהם קוראים משהו מקצועי. על מנת לשמור על איכות התוכן חשוב לוודא שאתם שומרים על ניסוח ברור, לא כותבים משפטים ארוכים מידי, שומרים על מבנה של כותרות ופסקאות ומקפידים לכתוב ללא שגיאות כתיב. 

השלב הבא הוא לפנות לבעלי האתרים בהם תרצו לפרסם את מאמרי הקידום ולהציע להם לפרסם את המאמרים. חשוב לפנות לבעלי האתרים בצורה מקצועית וישירה ולציין את היתרונות של המאמרים שלך וכמה הם יכולים להיות מועילים לקהל היעד שלהם. ישנם מקרים בהם ניתן לפרסם את המאמרים תוך יצירת שיתוף פעולה מסוים עם האתר. בדרך כלל הפרסום יכלול תשלום לאתר בו יתפרסם. 

 

האם זו אסטרטגיה טובה לטווח הארוך?

אחת השאלות המרכזיות בנוגע לפרסום מאמרי קידום היא האם מדובר באסטרטגיה טובה לטווח ארוך. על מנת לענות על השאלה הזו יש לקחת בחשבון מספר היבטים שונים. מבחינה פיננסית, הבחירה לפרסם מאמרי קידום באתרים מובילים יכולה להיות יקרה מאוד. ככל שהאתר בו נרצה לפרסם יהיה חזק יותר וידורג גבוה יותר בגוגל כך המחיר לפרסום בו יעלה. חשוב להגדיר מראש תקציב ולבדוק עלות מול תועלת. 

עוד היבט שיש לקחת בחשבון הוא מנועי החיפוש כאשר במרכזם גוגל. האלגוריתם של גוגל יכול לזהות פרסום מאמרי קידום שמתבצע בתשלום ולהעניש על כך. לכן אם אתם רוצים לפרסם באתרים מובילים ולשלם על כך חשוב לבצע זאת בדרך חכמה על מנת שהאלגוריתם של גוגל לא יזהה זאת. 

דבר חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא גיוון. על מנת להצליח לקדם עסקים בצורה יעילה שתניב תוצאות טובות חשוב לשמור על גיוון. לכן, פרסום מאמרי קידום יכול להיות אסטרטגיה טובה לטווח הארוך במידה שתשמרו על גיוון בקידום. אל תשענו רק על פרסום באתרים מובילים אלא השקיעו במגוון שיטות קידום כמו קידום ברשתות החברתיות, קידום אורגני של האתר, קידום ממומן ועוד. 

כמה זה עולה?

קשה לענות באופן חד משמעי כמה עולה פרסום מאמרי קידום באתרים מובילים. הסיבה לכך היא שהמחיר משתנה בהתאם לגורמים שונים כמו ציון האתר, ותק האתר, תנועת הגולשים באתר, הנישה של האתר ועוד. חשוב לציין שכל אתר יכול לדרוש איזה מחיר שירצה עבור פרסום בו. עם זאת, יש טווח מחירים שמקובל לפרסום מאמרי קידום באתרים שונים. עבור פרסום באתרים קטנים המחיר ינוע סביב מאה שקלים. ככל שהאתר יותר גדול כך המחיר יעלה. עבור פרסום באתרים ארציים ואתרים חדשותיים מובילים המחיר יכול להגיע ל1,500 שקלים לכתבה ואף ל-3,000 שקלים או יותר. חשוב לקחת בחשבון שמלבד התשלום על פרסום המאמר עצמו, בדרך כלל התהליך כולל עלויות נוספות כמו לדוגמא תשלום עבור שעות עבודה לאופטימיזציה, תשלום ליוצרי תוכן עבור כתיבת תכנים, תשלום עבור שירות לקוחות ועוד. ההמלצה היא לקבל הצעת מחיר רלוונטית מחברת קידום בהתאם לכל הגורמים שרלוונטיים לקידום העסק שלכם ספציפית. 

קראו עוד: פרסום כתבות

אז מה היה לנו בכתבה:
Top links

top links הינו אתר מוביל לבניית קישורים חיצוניים שיטיסו את האתרים שלכם למעלה! צוות המומחים שלנו מגדיל ומפתח את מאגר הקישורים הגדול והאיכותי ביותר אשר כיום מונה מעל 900 אתרים אמיתיים, איכותיים ומקודמים.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין