פרסום כתבות באתרים מובילים

פרסום כתבות באתרים מובילים

מהו שיווק באמצעות תוכן ומה היתרונות שלו?

כדי להשיג נוכחות טובה ברשת האינטרנט, בעלי אתרים צריכים להחזיק ברשת איכותית של קשרים שתעניק להם אמינות וסמכות לנכס הדיגיטלי שקיים ברשותם. רשת הקשרים הזו איננה מסתמכת על קשרים עסקיים עם חברות ועסקים אחרים, אלא על קשרים דיגיטליים שניתן לעשות באמצעות הנכס הדיגיטלי של העסק, שהוא זה המעניק לבעלי העסקים את הנוכחות שהם זקוקים לה ברחבי האינטרנט.כיום יש לא מעט דרכים בהם עסקים יכולים לבנות קשרים דיגיטליים חזקים, מבוססים וטובים יותר שיעניקו למותג שלהם חשיפה רחבה ברשת הדיגיטלית. אחד מהאמצעים הללו נעשה באמצעות פרסום כתבות באתרים מובילים, מהלך ידוע וחשוב שמוכר גם בשם של שיווק באמצעות תוכן. שיווק תוכן הוא גישה אסטרטגית לשיווק דיגיטלי המתמקדת ביצירה והפצה של תוכן בעל ערך, רלוונטי ועקבי כדי למשוך ולשמר קהל יעד מוגדר לטווח הקצר והארוך. שיווק תוכן יכול לשמש בכל ענף ותחום עיסוק כדי למשוך את קהל היעד המתאים, לבנות קשרים עם לקוחות, ספקים ומשקיעים פוטנציאליים, להגביר את המודעות למותג, להגדיל את התנועה לאתר, לייצר לידים ומכירות ועוד הרבה יותר תהליכים שימנפו את הצלחת העסק. עם אסטרטגיית שיווק תוכן נכונה, בעלי נכסים דיגיטליים יוכלו ליצור תוכן העונה על הצרכים של קהל היעד שלהם תוך השגת היעדים העסקיים שהם.

פרסום כתבות באתרים מובילים

מה היתרונות של פרסום כתבות באתרים מובילים?

פרסום מאמרים באתרי אינטרנט גדולים ומובילים הוא דרך יעילה להגיע לקהל גולשים גדול יותר, וכך להפוך את התוכן המפורסם לגלוי ורלוונטי עבור המשתמשים הנכונים. מהלך פרסומי כזה יכול לעזור לעסקים רבים לבנות קהילה מקוונת וליצור יותר תנועה לאתר שלהם. עם אסטרטגיות שיווק התוכן הנכונות, כל בעל עסק יכול להשתמש בשיטה זו כדי להגביר את המודעות למותג שלו, לתקשר עם לקוחות פוטנציאליים וליצור בסיס לקוחות נאמן. כדי לפרסם כתבות ומאמרים באתרים מובילים צריך לבצע תכנון וביצוע קפדניים מראש. יש להתייחס לסוג התוכן שרוצים לפרסם, להתאים את הפורמט של המאמר שעתיד להתפרסם, להבין כיצד הוא יוצג באתר וכיצד הוא יצליח לקדם את האתר של העסק בסופו של דבר. בנוסף לתכנון מקדים הכרחי זה, חשוב גם לוודא שהמאמר שמפרסמים באתר הייעודי הוא ידידותי לקידום אתרים, זאת כדי שיוכל להופיע בדפי התוצאות של מנועי החיפוש וכך לקדם את החשיפה, הנוכחות והסמכותיות של אתר העסק. פרסום כתבות באתרים מובילים יוכל להבטיח שהמאמר המפורסם יגיע לקהל היעד המתאים בצורה יעילה, וכך גם ימתג את העסק כאיכותי ורלוונטי.

כיצד בניית קישורים מסייעת לתהליכי הקידום של אתרי אינטרנט?

פרסום כתבות באתרים מובילים איננו מוביל רק להגעה לקהל היעד המתאים לעסק, אלא גם מסייע מאוד לתהליכי הקידום האורגני של האתר באמצעות בנייה של קישורים מהמאמר המפורסם באתר המוביל ישירות לאתר של העסק. בניית קישורים היא חלק חיוני בכל אסטרטגיית SEO. יצירת קישורים מאתרים אחרים לאתר האינטרנט של העסק מסייעים להגביר את החשיפה של האתר והתנועה של הגולשים אליו. בניית קישורים יכולה גם לסייע בדירוג האתר בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש, נוסף על בניית קשרים עם אתרים גדולים ומובילים שיוכלו להוביל להזדמנויות לשיתוף פעולה וצמיחה עסקית נכונה. תהליך נכון של בניית קישורים יכול לעזור לעסק לקבל מידע ותובנות מועילות לגבי סוג התוכן שהוא מפרסם לקהל היעד, להבין האם התוכן מעניין ורלוונטי עבורם ואם ומתי כדאי לפרסם תוכן נוסף שיתרום למאמצי השיווק הדיגיטלי.

איך יוצרים פרופיל קישורים בצורה נכונה?

תהליך של בניית קישורים כרוך ביצירה של פרופיל קישורים איכותי ורלוונטי לתחום העסק, כיוון שבלעדיו רשת הקישורים לא תהיה אחידה ולא תשפיע בטווח הארוך על תהליכי הקידום האורגני. בניית פרופיל קישורים עוסקת במציאת האיכות והכמות הנכונים של קישורים שיתנו לאתר המקודם את הסיכוי הטוב ביותר להצליח בתחומו. לשם כך, יש להבין אילו סוגי קישורים הם היעילים ביותר, כיצד להשיג אותם וכיצד אפשר לנטר ולתחזק את הביצועים שלהם לאורך זמן כדי להשיג קידום מתמשך ולא זמני. באמצעות פרסום כתבות באתרים מובילים ניתן ליצור רשת קישורים מבוססת וטובה, וכך להשיג את פרופיל הקישורים הנחוץ לקידום האתר. יצירת פרופיל קישורים בצורה נכונה תסייע לבנות פרופיל קישורים חזק מאוד, שבסופו של דבר יעזור לאתר המקודם להתבלט מעל המתחרים וכך להניב יותר תנועה והמרות שגולשים יבצעו בפועל בביקורם באתר.

קניית קישורים – האם זה כדאי?

אפשרות נוספת לבניית קישורים לאתר היא באמצעות קנייה של קישורים, שזוהי למעשה פעולה שנויה במחלוקת בעולמות ה-SEO. מצד אחד, קניית קישורים יכולה לעזור לשפר את דירוג האתר במהירות ובקלות. מצד שני, זה מהלך שיכול להיות מסוכן מכיוון שגוגל עשויה להעניש אתרים אם הם מזהים שהם רכשו קישורים. לכן חשוב שבעלי אתרים ידעו כיצד לבנות קישורים בצורה נכונה, ומהי הדרך לקניית קישורים ללא השפעות שליליות וסנקציות ענישה מצד מנועי החיפוש. אחת הדרכים היעילות להרוויח מאתר האינטרנט שלכם היא למכור כתבות. למעשה מדובר במכירה של שטח בו מתפרסמות כתבות קידום או כתבות תדמית שמקדמות עסקים מסוימים. העסק משלם עבור הפרסום באתר ואתם מרוויחים. על מכירת כתבות באתרים.

מהי מכירת כתבות באתרים?

כפי שציינו, מכירת כתבות באתרים היא למעשה מכירה של שטח בו מתפרסמות כתבות קידום או כתבות תדמית שמיועדות לקדם את העסקים ששילמו על כך. בדרך כלל הכתבות שתמכרו יהיו כתבות שמכילות בין 300 ל-700 מילים, קישורים ותמונה אחת או שתיים. יש לקחת בחשבון שרוב האתרים בארץ מוכרים כתבות באתרים וכך מגדילים את ההכנסות מהאתר. את הכתבות שמתפרסמות ניתן לפרסם במגוון דרכים. בדרך כלל כתבות שמופיעות בדף הבית יקבלו את החשיפה הגבוהה ביותר ולכן ניתן לדרוש עליהן מחיר טוב יותר. 

כמה ניתן לדרוש על המכירה?

קשה לענות באופן חד משמעי כמה תוכלו להרוויח ממכירת כתבות באתרים. בעיקרון אתם יכולים לדרוש כמה שאתם רוצים אך יש לקחת בחשבון שקיימים מחירים שוק שנעים בין עשרות לבין מאות שקלים. בדרך כלל ככל שהאתר יהיה חזק יותר ויקבל חשיפה גבוהה יותר כך המחיר יעלה. יש לקחת בחשבון שככל שהמחיר גבוה יותר כך הסיכוי שתמכרו לעסקים רבים יורד. על מנת לקבוע את המחיר יש לקחת בחשבון פרמטרים כמו הנישה של האתר, מספר הגולשים של האתר, מספר הכתבות המתפרסמות באתר, מה הדירוג של האתר בגוגל, מה הותק של האתר ועוד. 

לפניכם מחירון לפרסום כתבות באתרים על מנת שתקבלו מושג על המחירים המקובלים בשוק:

  • עבור פרסום כתבות באתרי נישה ואתי תוכן קטנים המחיר ינוע בין 80 ל-150 שקלים לכתבה. 
  • עבור פרסום כתבות במקומונים ובאתרי תוכן בינוניים המחיר ינוע בין 100 ל-500 שקלים לכתבה. 
  • עבור פרסום כתבות באתרי חדשות ואתרי תוכן ארציים שמקבלים חשיפה גבוהה במיוחד המחיר ינוע סביב 1,500 שקלים ומעלה (יכול גם להגיע ל-3,000 שקלים או יותר)

איך להשיג לקוחות?

על מנת לבצע מכירת כתבות באתרים אתם צריכים להשיג לקוחות. למעשה קיימים המון עסקים שמעוניינים לקדם את עצמם ולקבל חשיפה מלקוחות פוטנציאליים שונים. לשם כך עסקים אלה רוצים לפרסם כתבות תוכן וכתבות תדמית באתרים מובילים. לכן, על מנת להשיג לקוחות אתם צריכים שהאתר שלכם יקבל חשיפה וידורג גבוה בגוגל. כך אתם למעשה הופכים לאטרקטיביים בעיני עסקים רבים ויכולים לבצע את המכירה. 

למה שיקנו מכם?

כפי שהבנו עד עתה, על ידי מכירת כתבות באתרים אתם יכולים להגדיל את ההכנסות מהאתר שלכם. אבל למה שיקנו מכם? למעשה, פרסום כתבות בתשלום באתרים הפך לאחד מכלי הקידום החשובים ביותר בעולם הפרסום באינטרנט. על ידי פרסום של כתבות אלה ניתן לעקוף את חסמי הפרסומות של הגולשים שנוטים להתעלם ממודעות פרסומת. כמו כן, מלבד העברת מסרים שיווקיים, העסקים יכולים לבצע פעולת שכנוע מורכבת בה יגרמו ללקוחות להתעניין בעסק. מדובר בכתבות שיכולות לייצר חשיפה רחבה מאוד של העסק בפני קהל היעד שלו לצעד העברת מסרים מורכבים, הסברה ושכנוע. בנוסף, לכתבות אלה ניתן להוסיף קישורים נכנסים. קישור נכנס הוא קישור שיוצר מאתר מסוים ומפנה את הגולשים לאתר אחר. מנועי החיפוש בוחנים כמה קישורים נכנסים יש לאתרים ומדרגים אותם כאתרים פופולריים ומבוקשים. כלומר, אם עסקים יוסיפו לכתבות קישורים שיכניסו את הגולשים לאתר העסק שלהם, הם יוכלו להעלות את הדירוג של האתר במנועי החיפוש וכך להגדיל את החשיפה שמקבלים. כך ניתן להעלות את המיקום של העסק בתוצאות החיפוש של גוגל. כלומר, בכתבות שמתפרסמות, העסקים יוכלו לכלול גם מסרים מורכבים יותר, לייצר קישורים שנכנסים לאתר העסק ולקדם אותו בגוגל ולמשוך לקוחות רבים. מהסיבה הזו, עסקים רבים מחפשים אתרים מהם יוכלו לקנות כתבות ולקדם את העסק. 

מכירה חוזרת

מכירת כתבות באתרים היא דבר משתלם מאחר שבדרך כלל מדובר במכירה שחוזרת על עצמה. עסקים שבוחרים לקנות כתבות ממומנות באתרים מובילים רוצים לקדם את עצמם. אך למעשה, מדובר בשיטה שמצריכה התמדה. אי אפשר להסתמך על כתבה אחת שתתפרסם פעם אחת באתר ולקוות שהיא תקדם את העסק ותוביל להרחבת הפעילות העסקית שלכם. פרסום כתבות באתרים מצריך לבצע תהליך קבוע וחוזר, במהלכו העסק יחדור לתודעתם של הגולשים. בדיוק כמו שעל מנת לנהל עסק צריך לדאוג להנהלת חשבונות או לשירות לקוחות, כך יש לדאוג גם לקידום שלו באופן קבוע. לכן, עסקים שקונים כתבות באתרים בדרך כלל מתקצבים את פרסום הכתבות ברמה חודשית כך שבכל חודש יוכלו להוציא לפחות כתבה אחת שתגדיל את החשיפה של העסק. לכן, עבורכם, בעלי האתרים, מדובר במכירות חוזרות. העסקים הופכים ללקוחות קבועים שקונים שטחים בהם יוכלו לפרסם כתבות קידום ואתם מרוויחים הכנסה קבועה. יש לקחת בחשבון שאתרים רבים מציעים מחירון פרסום כתבות אטרקטיבי שכולל הנחת כמות. כך אתם יכולים למכור כמות של כתבות מראש ולהבטיח שהעסק ימשיך לפרסם באתר שלכם יותר מפעם אחת. 

האם לציין שהכתבה ממומנת?

מכירת כתבות באתרים היא האפשרות של עסקים לפרסם כתבות ממומנות באתרים מובילים. ישנם מקרים בהם ציון שהכתבה ממומנת יכול להרתיע את הגולשים ולגרום להם לפקפק בתוכן שנכתב בכתבה. לכן, לא כל האתרים מציינים שמדובר בכתבות ממומנות. למעשה אין לכך תשובה חד משמעית והשאלה האם לציין שהכתבה ממומנת תלויה בבעל האתר ובמדיניות שלו לעומת דרישות המפרסם.

היכן לפרסם את הכתבה ולכמה זמן?

כפי שציינו קודם, בעל האתר יכול לפרסם את הכתבה במקומות שונים באתר. בדרך כלל מדובר באתרים או במגזינים דיגיטליים שיש להם מדורים שונים בהם ניתן לפרסם. חשוב לקחת בחשבון שכאשר הכתבה תתפרסם במדור מרכזי יותר, או בדף הבית, כך תוכלו למכור אותה במחיר טוב יותר. לכן, כאשר אתם מתמחרים מכירת כתבות באתרים חשוב לקחת בחשבון גם היכן תתפרסם הכתבה. כמו כן, יש לבחון גם לכמה זמן היא תתפרסם. גם זמן הפרסום יהיה תלוי במחיר שתגבו. העסק שמפרסם את הכתבה יוכל לבחון את הפרסום ולראות אם הוא מניב תוצאות טובות. במידה שכן הוא יוכל לבחור לפרסם את הכתבה שנית או להוריד אותה במידה שאינה מניבה את התוצאות הרצויות. חשוב לקחת בחשבון שכל עוד האתר קיים הכתבה שהתפרסמה בו צריכה להישאר בארכיון של האתר.הקמה של אתר אינטרנט הפכה להיות עניין שבשגרה עבור חברות ועסקים שרוצים להיות רלוונטיים בשוק העסקים התחרותי. אך חשוב לזכור שלא מספיק רק לבנות אתר אינטרנט כדי להיות נוכח ברשת, אלא צריך לדאוג שתהיה לו חשיפה גבוהה בין משתמשים וגולשים שעושים שימוש שוטף ברשת הווירטואלית כדי לחפש מידע, לרכוש מוצרים או לדעת היכן הם יכולים לקבל שירותים מסוימים. לכן בעלי אתרים מוכרחים ליישם את תהליכי הקידום האורגני, שמוכרים גם בשם SEO, הכוללים כמה שלבים ותהליכים שמסייעים להגדיל את החשיפה של האתר במנועי החיפוש. בין התהליכים הללו קיים גם השלב של פרסום כתבות תוכן, המסייע להניע את תהליכי הקידום האורגני באמצעות קישורים.

מה החשיבות של קידום אורגני לאתרים?

קידום אורגני מתבצע לצורך קידום טבעי של אתרים בדירוג מנועי חיפוש ברשת האינטרנט. זוהי דרך יעילה שתסייע להגדיל את החשיפה לאתר אינטרנט ולהגדיל את התנועה של הגולשים אליו. תהליך הקידום כרוך באופטימיזציה של התוכן באתר האינטרנט עבור מילות מפתח הקשורות לעסק/חברה, כך שהוא יופיע גבוה יותר בתוצאות של מנועי החיפוש. תהליכי הקידום עוזרים לבעלי אתרים רבים להשיג נראות ונוכחות ברשת, וכך למשוך יותר מבקרים לאתרים שנמצאים בבעלותם. נוסף לפרסום ושיפור תוכן באתר, קידום אורגני כולל גם תהליך של בניית קישורים, שעוזר לבנות סמכות לאתרי אינטרנט ולהפוך אותם לגלויים יותר בתוצאות של מנועי החיפוש. על ידי שימוש בטכניקות קידום אורגני, אתם יכולים להגיע לקהל רחב יותר ולהגדיל לידים לעסק שלכם.

פרסום ושיווק באמצעות תוכן – מה זה אומר?

שיווק באמצעות תוכן הוא כלי רב עוצמה לקידום אורגני של אתרים המציעים מוצרים, שירותים ומידע. שיווק מסוג זה עוזר לבנות אמון עם קהל היעד שמבקר באתר, וכך מניע אותם לפעול ולבצע רכישה, להשאיר פרטים או ליצור קשר ישיר. על ידי יצירת כתבות עם תוכן מרתק שרלוונטי לקהל הגולשים, כל בעל אתר יכול לבנות מערכות יחסים טובה עם המשתמשים השונים, להגביר את המודעות למותג שבבעלותו ולהוביל יותר תנועה לאתר שלו. שיווק באמצעות תוכן גם עוזר לכם להישאר לפני המתחרים על ידי מתן מידע שימושי שיעזור ללקוחות לקבל החלטות מושכלות. בעזרת פרסום כתבות בצורה אורגנית תוכלו ליצור קהל עוקב נאמן של לקוחות, שיש לו סיכוי גבוה יותר לרכוש מכם גם בעתיד.

קראו עוד: מחירון פרסום כתבות

פרסום כתבות לבניית קישורים

פרסום כתבות ומאמרים הוא אחת הדרכים היעילות ביותר לבנות קישורים וליצור תנועה לאתרים. על ידי אספקת תוכן איכותי בנושאים רלוונטיים, תוכלו למשוך יותר מבקרים ולהגדיל את הנראות של האתר שלכם בתוצאות של מנועי החיפוש השונים. מהלך כזה יעזור לכם בסופו של דבר לבנות נוכחות מקוונת חזקה ולבסס את עצמכם כסמכות בענף/תחום הרלוונטי לאתר האינטרנט שבבעלותכם. בנוסף לביסוס המותג, פרסום של כתבות מועיל גם לבניית קישורים מכיוון שהוא מספק פלטפורמה לאתרים אחרים לקשר חזרה לתוכן שקיים אצלכם באתר. זה עוזר לשפר את דירוג האתר בתוצאות מנועי החיפוש, מה שמוביל לתנועה אורגנית מוגברת יותר. יחד עם זאת, פרסום של מאמרים וכתבות תוכן יכול לעזור לבעלי אתרים ליצור קשרים עם משפיענים בתעשייה שלהם, מה שיכול להוביל ליותר הזדמנויות לשיתוף פעולה וצמיחה עסקית נכונה.

למה חשוב לבנות פרופיל קישורים חזק לאתר אינטרנט?

בניית קישורים היא חלק חשוב בתהליכי הקידום ואופטימיזציה למנועי חיפוש, כיוון שהיא עוזרת לשפר את הנראות של אתר או דף אינטרנט בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. תהליך של בניית קישורים כולל יצירת קישורים מאתרים אחרים בחזרה לאתר המקודם, דבר שעוזר להגביר את הסמכות והרלוונטיות של התוכן שקיים באתר בעיני האלגוריתמים של מנועי החיפוש. בניית הקישורים גם עוזרת לבנות מערכות יחסים עם אתרים אחרים ויכולה לשמש כדרך להשיג יותר חשיפה לאתר האינטרנט, כיוון שאתרים שמקושרים יותר הינם פופולריים יותר עבור הגולשים ברשת. בנוסף לכך חשוב לזכור כי בניית קישורים נכונה עוזרת להביא יותר תנועה לאתר, ואפילו יכולה לעזור להשיג יותר לידים רלוונטיים ולקוחות איכותיים.

כיצד עושים בניית קישורים?

בניית קישורים הוא תהליך של יצירת קשרים עם אתרים ובלוגים אחרים שנמצאים ברשת, שאלו יכולים לעזור להגדיל את הדירוג של האתר המקושר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. בניית הקישורים גם עוזרת לאתרים לבנות אמון עבור האלגוריתמים שסורקים את מנועי החיפוש, וכן גם לבנות קשרים עם מנהלי אתרים אחרים שמחזיקים באתרים סמכותיים ופופולריים. ישנן שיטות שונות לבניית קישורים כגון פרסום כתבות בבלוגים של אתרים אורחים, קידום פוסטים ותוכן ברשתות חברתיות, פרסום מאמרים לעיתונות, השארת תגובות בבלוגים גדולים וכן גם רכישת קישורים. קניית קישורים מסייעת לאתרים לחסוך זמן רב על תהליכי בניית קישורים, כיוון שחברות קידום שמציעות קישורים לרכישה מספקות אותם כחלק מחבילות של כתבות תוכן שמפורסמות באתרים שונים. על ידי הבנת האופן שבו טכניקות אלו פועלות והטמעתן בצורה יעילה, תוכלו להגביר בהצלחה את הנראות של האתר שלכם במנועי החיפוש הגדולים והנפוצים ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:
Top links

top links הינו אתר מוביל לבניית קישורים חיצוניים שיטיסו את האתרים שלכם למעלה! צוות המומחים שלנו מגדיל ומפתח את מאגר הקישורים הגדול והאיכותי ביותר אשר כיום מונה מעל 900 אתרים אמיתיים, איכותיים ומקודמים.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין