כתבה ממומנת כלכליסט

כתבות ממומנות הן חלק בלתי נפרד מקידום אורגני. כן, כתבות ממומנות נחשב לקידום אורגני מכיוון שאין מעורבות ישירה של גוגל. המעורבות היחידה היא של האלגוריתם של גוגל שכל עוד בחרתם בקישור מתאים מאתר מוסמך, הדירוג שלכם יעלה. אבל בחירת אתר איכותי זה לא מספיק, עליכם לדאוג לעוד דברים כמו תוכן איכותי, מחקר מילות מפתח וכמובן שהאתר שלכם יעמוד בפני עצמו בצורה איכותית – אחרת למה שתפנו לשם אנשים?

מהי כתבה ממומנת?

כתבה ממומנת מתחלקת למספר גורמים. יש את הגורמים הראשוניים שהם למעשה שלבי התכנון של הכתבה, החל ממחקר מילות מפתחאם מדובר על פרסום כתבה ממומנת כלכליסט שנחשב לאתר מוביל. זכרו, התוכן חשוב לא פחות מהקישור ועד למחקר הדף בו תפורסם הכתבה. אנחנו חילקנו את התהליך לשני גורמים:

כתבה שיווקית – נשמע פשוט, לא? כתבה שיווקית כשמה כן היא, המטרה שלה היא ליצור עניין סביב הכתבה ולהניע לפעולה במקרים רבים. כתבה שיווקית יכולה לכלול קישור לאתר שלכם או נטו לציין את שם המותג ואת השירות אותו אתם נותנים. בסופו של דבר, מה שקובע את הטון הוא התוכן, ואם התוכן לא איכותי אין סיבה שאף אדם יגיע אליכם, גם אם מדובר על פרסום כתבה ממומנת כלכליסט שנחשב לאתר מוביל. זכרו, התוכן חשוב לא פחות מהקישור (אפילו יותר).

קישור חיצוני – קישור חיצוני, למה אתם צריכים את זה? קישור חיצוני הוא חלק מתהליך קידום, למעשה גוגל דוגלת לקדם אתרים שמשתמשים נכון בקישורים חיצוניים (בדגש על נכון). שימוש נכון כולל אי הפרזה, מציאת קישור עם רלוונטיות לנישה של האתר שלכם וכמובן, הנעה לפעולה ותוכן איכותי. ישנם שני סוגי קישורים, קישור פנימי וקישורי חיצוני. קישור פנימי הוא קישור לא ממומן מכיוון שהוא קישור שמוביל לדף אחר באתר שלכם. קישור חיצוני הוא קישור לאתר חיצוני.

כתבה ממומנת כלכליסט – למי זה מתאים?

אנחנו לא יכולים לבחון כל אתר בנפרד, אבל הבחינה שמקדם אתרים צריך לעשות הוא לוודא האם לאתר שלכם יש רלוונטיות לאתר כלכליסט. הבחינה נעשית בהתאם לשירות אותו אתם נותנים, אם אתם מחפשים לפרסם משחקי מחשב או הצגות ילדים בכלכלסיט, כנראה שזה לא המקום המתאים. גם כאשר יש לכם נישה שכן נמצאת באתר, עליכם לבדוק את הדירוג של הקישור והאם מומלץ לכם לפרסם את הכתבה שם. את כל אלו ניתן לעשות באמצעות תוכנות ייחודיות שיש למקדי אתרים (תוכנות בתשלום).

פרסום כתבה ממומנת כלכליסט מתאימה למי שכן יש לו רלוונטיות ולמי שיש לו תקציב מתאים. המחיר של פרסום כתבה בכלכלסיט שונה מקישורים באתרים אחרים. המחיר של קישור חיצוני נקבע בהתאם לחשיפה שאתם מקבלים ובאתרים גדולים כמו מדרג, כלכליסט, מאקו, ישראל היום וכד', המחירים יהיו החל מכמה אלפי שקלים בודדים.

מה המחיר של כתבה ממומנת כלכליסט?

לא ניתן לאמוד מחיר מדויק לכתבה מכיוון שהמחיר עשוי להשתנות בהתאם לדף בו אתם נמצאים ובהתאם לחברת הקידום מולה אתם עובדים. היתרון של עבודה מול חברת קידום הוא שאותה חברה עובדת עם מספר אתרים, ואם יש הזמנה מרובה מאתר כלכליסט המחיר לקישור יורד והלקוח נהנה מזה. המחיר של פרסום כתבה בכלכלסיט יהיה החל מ-3,200 ש"ח, המחירים יכולים להגיע גם למעל 10,000 ש"ח. לכן, אם אתם כן בוחרים לפרסם כתבה חשוב לדאוג לתוכן איכותי, למקדם אתרים שיכול לבחון את כל העסקה ורק לאחר מכן לפרסם את הכתבה שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
Top links

top links הינו אתר מוביל לבניית קישורים חיצוניים שיטיסו את האתרים שלכם למעלה! צוות המומחים שלנו מגדיל ומפתח את מאגר הקישורים הגדול והאיכותי ביותר אשר כיום מונה מעל 900 אתרים אמיתיים, איכותיים ומקודמים.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין