כתבה ממומנת מחיר

כתבה ממומנת מחיררגע לפני שמבררים על כתבה ממומנת מחיר בגוגל, חשוב להבין מה משליך ומשפיע על מחירי כתבות ממומנות באתרי אינטרנט. חשוב להבין כיצד למצוא אתרים איכותיים לפרסום כתבות ממומנות, כמה יעלו אתרים ישראלים מול אתרים בחו"ל ועוד. הנה המידע המלא, המדריך לפרסום כתבות ממומנות. 

אין ספק, עולם השיווק הדיגיטלי גדל באופן משמעותי בשנים האחרונות בארץ ובעולם. כאשר צצות יותר ויותר חברות קידום אתרים SEO אשר טוענות כי הן מסוגלות "להעיף" את האתר למעלה תוצאות מנועי החיפוש, חשוב לבחור לעבוד עם המקדמים הנכונים. בין אם צריכים קידום אתרים בישראל או קידום בחו"ל, אלו הם הדברים העיקריים שצריך לחפש באתרים איכותיים עבור פרסום כתבה ממומנת:

  1. אתרים עם דומיין חזק – דירוג הדומיין נע בין 0 ל-100, כאשר ההמלצה תהיה לחפש דומיינים בעלי דירוג של לפחות DA70.
  2. אתרים ותיקים – ותק הדומיין חשוב גם הוא, שכן אתרים ותיקים הם מהימנים יותר בעיני גוגל.
  3. אתרים שאינם ספאמיים – חשוב לאתר אתרים מארחים עם תוצאת ספאם סקור נמוכה.
  4. רלוונטיות – יש לאתר אתרים שנחשבים כמה שיותר רלוונטיים לאתר המפרסם (מממן הכתבה). 

למה צריך כתבות ממומנות באינטרנט?

כאשר מדברים על כתבה ממומנת מחיר וסוגים של פרסומים לצורך שיווק דיגיטלי, מתכוונים לכך שאתר X מארח פרסום הנוגע לאתר Y. במילים אחרות, מאמרים ממומנים באתרי אינטרנט יכולים להיות דרך מצוינת לגרום ליותר אנשים להכיר מותג מסוים. זאת, באמצעות מינוף החשיפה שניתן להשיג בעזרת אתרים חזקים. 

למשל, חברת גינון קטנה יכולה לפרסם מאמר על טיפול ושימור עצים באתר גדול ומוביל בתחום של דקים ופרגולות. באופן הזה, חברות קטנות ממנפות את הפרסום של חברות גדולות מהן. בנוסף, מאמרים ממומנים עוזרים בתהליך של מיקוד מילות מפתח ספציפיות שלקוחות פוטנציאליים עשויים לחפש בגוגל. בכך, אפשרי להגדיל את הסיכוי שלקוחות ימצאו אתר נתון.

מה משפיע על מחיר כתבה ממומנת?

הפקטורים העיקריים שמשליכים על כתבה ממומנת מחיר הם:

1) הטראפיק שהאתר המארח מקבל בחודש.

2) הרלוונטיות בין האתר המפרסם לאתר המפורסם ולנושא הכתבה.

3) מחיר כתיבת התוכן על ידי כותבי תוכן או חברת קידום אתרים.

4) עד כמה האתר המארח ותיק.

5) עד כמה האתר המארח נחשב אוטוריטה בתחום ובעיני גוגל.

לאחר שלוקחים את כלל המרכיבים האלו בחשבון, אפשר לסקור מחירון פרסום כתבות ממומנות. יש לציין, רוב המחירונים מוגשים בתור המלצה בלבד. המחירים בפועל יכולים מאוד להשתנות בין חברה אחת לשנייה, כאשר חלק מהאתרים המפרסמים יגבו 50 ₪ – 350 ₪ ואחרים יגבו 1,000 ₪ – 2,500 ₪ ומעלה. 

מחירי כתבות ממומנות בפועל 

כאשר מחפשים מידע על כתבה ממומנת מחיר בגוגל, חשוב לבחון מקרוב כמה סוגי מחירונים המפורסמים ברשת. הנה מחירון פרסום כתבות ממומנות מומלץ לצרכן:

סוג האתר בו ניתן לפרסם כתבה ממומנת מחיר פרסום הכתבה הממומנת מידע נוסף שיש לקחת בחשבון 
אתרי אינדקס כלליים החל מאתרים חינמיים ללא עלות ועד 50 ₪ – 100 ₪  ככל שהאינדקס כללי יותר, ככה האלגוריתמים של גוגל פחות מעריכים לינקים מאתרים אלו. 
אתרי אינדקס בנישה מסוימת בין עשרות שקלים לבין מאות שקלים ועד 500 ₪ בד"כ חשוב לוודא כי מדובר בפרסום כתבה ממומנת ולא בפרסום של רישומים (כמו רישומי אנשי מקצוע).
אתרי חדשות ישראלים החל ממאות שקלים בודדים ועד כ-2,500 ₪ – 5,500 ₪ או יותר ישנם גם אתרים אשר גובים 10,000 ₪ ומעלה, תלוי באיזה סוג פרסום בדיוק מדובר ועד כמה האתר חזק. 
אתרי חדשות עולמיים בחו"ל מאות דולרים עד אלפי דולרים האתרים החזקים באמת יכולים לעלות גם 5,000 – 10,000 דולרים ומעלה.
פורטלים של ערים בישראל מאות שקלים בודדים ברוב המקרים, כ-250 ₪ – 950 ₪ ומעלה  ניתן לאתר פורטלים בכל הערים כמעט, לרבות מרכז הארץ כמו תל אביב ורמת גן ועד דימונה או מטולה.
אתרי תוכן, מאמרים ובלוגים בין כ-200 ₪ – 550 ₪ ומעלה מומלץ לפרסם באתר תוכן נישתי, כלומר אתר תוכן רלוונטי למאמר המפורסם. 
פורטלים של השוואות מחירים בין כ-150 ₪ – 650 ₪ בממוצע בימינו ישנם פורטלים מכל הסוגים כמעט, אך המקצועיים יותר מככבים בראשית תוצאות החיפוש בגוגל ולכן יהיו גם יקרים יותר לפרסום. 
אתרי לוויין כ-250 ₪ – 850 ₪ בממוצע אתרי לוויין יכולים להיות מסיביים מאוד, חשוב לבחור בקפידה אתר לוויין רלוונטי לסוג הכתבה הממומנת שמפורסמת בו. 
אתרי פורומים  החל מאפשרות חינמית ועד עשרות שקלים, לעיתים 150 – 350 ₪ ומעלה (בפורומים מקצועיים) בד"כ בפורומים נהוג לפרסם תגובות, ככה שחשוב לוודא כי מדובר בפרסום של כתבה ממומנת ולא בפרסום תגובה הכוללת לינק בתוכה. 

 

לאחר סקירת כתבה ממומנת מחיר באתרי אינטרנט שונים, חשוב לבדוק כמה הצעות שונות, נקרא לכך השוואת מחירים בין חברות קידום אתרים ופרסום כתבות ממומנות. 

מציאת חברת קידום אתרים מתאימה לפרויקט

כאשר מדובר על פרסום כתבות ממומנות באינטרנט, למעשה מתכוונים ברוב המקרים לפעולה של בניית מערך לינקים. בניית מערך קישורים מאפשרת לאתרים להתקדם מעלה בתוצאות החיפוש של גוגל ומנועים אחרים כמו בינג או יאהו, כאשר כמעט תמיד בעלי האתרים ירצו לפרסם יותר מכתבה ממומנת אחת. 

מכיוון שלרוב יהיה מדובר בחבילה של כתבות ממומנות באינטרנט, חשוב לאתר חברת קידום אתרים אשר מתמחה בסוגי החבילות האלו ומסוגלת להציע אתרים חזקים בתחום האתר שצריך שיווק דיגיטלי. ההמלצה הכי חשובה היא, לערוך השוואת מחירים בין חברות קידום SEO, לקבל כמה הצעות ולבחור בנותני השירותים הנכונים. 

אז מה היה לנו בכתבה:
Top links

top links הינו אתר מוביל לבניית קישורים חיצוניים שיטיסו את האתרים שלכם למעלה! צוות המומחים שלנו מגדיל ומפתח את מאגר הקישורים הגדול והאיכותי ביותר אשר כיום מונה מעל 900 אתרים אמיתיים, איכותיים ומקודמים.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין