מחירון פרסום כתבות

מחירון פרסום כתבותפרסום כתבות הוא שיטת קידום יעילה במיוחד, דרכה ניתן לקדם עסקים באינטרנט. בשיטה זו, עסקים מפרסמים כתבות באתרים מובילים וכך מגדילים את החשיפה שהם מקבלים. בנוסף, על ידי פרסום כתבות באתרים מובילים העסקים יכולים להעלות את הדירוג שלהם במנועי החיפוש וכך לשפר גם את הקידום האורגני של אתר העסק. במאמר הבא נסביר מה כוללת שיטת קידום זו ומה מחירון פרסום כתבות.  

 

מה זה אומר?

לפני שנרכז לכם מחירון פרסום כתבות, חשוב להבין מה זה אומר בכלל. פרסום כתבות באתרים נחשב לאחת משיטות הקידום היעילות ביותר. בשיטה זו עסקים מפרסמים כתבות תוכן, כתבות שיווק או כתבות תדמית במגוון אתרים. בדרך כלל הפרסום מתבצע באתרים מובילים וחזקים שמדורגים גבוה במנועי החיפוש ומקבלים חשיפה מגולשים רבים. הכתבות שמתפרסמות באתרים אלה מתפרסמות במדורים שונים במטרה לקדם עסקים ולקדם מכירה של מוצר או שירות מסוים. בשיטה זו ניתן למשוך לקוחות פוטנציאליים רבים ולהרחיב את מעגל הלקוחות של העסק. 

מה החשיבות של פרסום כתבות?

פרסום כתבות הוא שיטת קידום בעלת חשיבות רבה כאשר היא מסייעת לקידום העסק בשני היבטים מרכזיים- יחסי ציבור לעסק וקידום של האתר במנועי החיפוש. יחסי ציבור הם דבר חשוב מאוד לעסקים. כאשר אתרים חזקים מפרסמים עסקים שונים, הגולשים שרואים את הפרסום מסיקים מכך שהעסק שפורסם באתר זה הוא עסק חזק, רציני ויציב. בעקבות כך המוניטין של העסק נבנה כמוניטין חיובי וגולשים רבים בוחרים לבצע עסקאות עם אותו העסק. בכתבות ניתן לקדם את העסק באופן כללי ואף לקדם מכירות של מוצרים או שירותים ספציפיים של העסק. 

ההיבט השני בו באה לידי ביטוי החשיבות של פרסום כתבות באתרים מובילים היא האפשרות לקדם את האתר של העסק במנועי החיפוש. פרסום כתבות באתרים מובילים מאפשר קודם כל להגדיל את התנועה של האתר וכך לשפר את הקידום האורגני שלו. בנוסף, לכתבות שמפרסמים באתרים השונים, ניתן להוסיף קישורים חיצוניים שיקשרו את הגולשים מהאתר בו פורסמה הכתבה לאתר העסק. אחד הפרמטרים על פיהם גוגל מדרגת אתרים הוא כמות הקישורים החיצוניים שיוצאת מאתרים מובילים ומובילה לאתר. בעקבות כך, ניתן לשפר את הדירוג של האתר בגוגל ולקדם אותו בתוצאות החיפוש. 

 

מחירון פרסום כתבות באתרים

לאחר שהבנו מהו פרסום כתבות באתרים ומה החשיבות שלו, נרחיב על מחירון פרסום כתבות. חשוב לציין שכל אתר יכול לדרוש את הסכום שירצה על פרסום בו, אך בכל זאת יש טווח מחירים המקובל בשוק. לפניכם מחירון פרסום כתבות באתרים מובילים- 

  • טווח המחירים לפרסום כתבות באתרי נישה ובאתרי תוכן קטנים ינוע בין 80 ל-150 שקלים לכתבה. 
  • טווח המחירים לפרסום כתבות במקומונים ובאתרי תוכן בינוניים ינוע בין 100 ל-500 שקלים לכתבה. 
  • טווח המחירים לפרסום כתבות באתרי חדשות ואתרי תוכן ארציים עם חשיפה גבוהה ינוע סביב 1,500 שקלים ויכול להגיע ל-3,000 שקלים ואפילו יותר.

שימו לב- ישנם אתרים רבים שמציעים מחירון פרסום כתבות אטרקטיבי שכולל הנחת כמות. כך תוכלו לפרסם מספר כתבות באותו אתר ולהוזיל את המחיר עבור כל כתבה. 

 

מה ישפיע על המחיר?

כפי שהבנו עד עתה, המחיר לפרסום כתבות באתרים מובילים הוא לא חד משמעי והוא משתנה בהתאם לגורמים שונים. ריכזנו לכם חלק מהגורמים שישפיעו על המחיר של פרסום באתר-

  • הציון של האתר- ציון האתר יכול לנוע מ1 עד 100. הציון נקבע על ידי גוגל בהתאם לפרמטרים שונים. ככל שהציון גבוה יותר כך האתר נחשב לחזק יותר והמחיר לפרסום בו יעלה בהתאם. 
  • הוותק של האתר- ככל שהאתר וותיק יותר כך הוא נחשב לחזק יותר ולכן המחיר של פרסום כתבות בו יעלה בהתאם. 
  • מספר הכתבות המתפרסמות באתר- בדרך כלל אתרים חזקים, שמפרסמים פחות כתבות, נחשבים למבוקשים ולכן המחיר עבור פרסום בהם יעלה בהתאם.
  • מספר הגולשים באתר- ככל שיש יותר גולשים באתר, כך הכתבה שתתפרסם בו יכולה לקבל יותר חשיפה. לכן המחיר של פרסום כתבה באתר שמקבל חשיפה של הרבה גולשים יעלה בהתאם. 
  • הנישה של האתר- יש לשים לב כי גם לנישה של האתר תהיה השפעה על המחיר. יש אתרים שעוסקים בתחום ספציפי והמחיר לפרסום בהם יהיה נמוך יחסית. כפי שציינו קודם במחירון פרסום כתבות, אתרי חדשות ואתרי תוכן ארציים הם אתרים שנוגעים במגוון נושאים והפרסום בהם נחשב ליקר ביותר. 

עוד דגשים חשובים

כאשר מפרסמים כתבות באתרים חשוב לקחת מספר דגשים חשובים, על מנת שהפרסום יהיה יעיל ויניב תוצאות טובות ואפקטיביות- 

  • איכות התוכן

אחד הדברים החשובים בפרסום כתבות תוכן באתרים הוא לשמור על איכות התוכן. הכתבות שאתם מפרסמים צריכות להיות איכותיות. האתרים שמפרסמים את הכתבות מושפעים מהן והציון שלהם יכול להשתנות בהתאם ולכן בדרך כלל הכתבות יצטרכו לעמוד בתנאי סף מסוימים בשביל להתפרסם באותם אתרים. חשוב לכתוב כתבות איכותיות בעלות מבנה נכון של כותרות ופסקאות, עם ניסוח נכון וללא שגיאות כתיב.  

  • תוכן מעניין

כאשר מפרסמים כתבות תוכן באתרים, מלבד קידום של העסק והמוצר או השירות שלו, חשוב שהתוכן יהיה מעניין ושהוא ימשוך את הגולשים לקריאה. במידה שתפרסמו תוכן שיווקי בלבד שלא יעורר עניין אצל הקוראים הסיכוי שהתוכן יקדם את העסק יורד. לכן, חשוב לייצר תוכן מעניין שיסקרן את הקוראים ולא יהיה רק אינפורמטיבי. אחת הדרכים היעילות לעורר עניין אצל הקוראים היא להוסיף סיפור אישי לכתבות. כך לדוגמא ניתן לספר לגולשים איך התחיל העסק, עם אילו בעיות התמודד בעל העסק וכדומה. 

  • התאמת הסגנון

כאשר מפרסמים כתבות באתרים חשוב מאוד להתאים את סגנון הכתבה לסגנון של האתר בו היא מתפרסמת. חשוב לבחור באתר שהנושא שלו קשור לנושא של העסק שלכם, על מנת שהפרסום בו יהיה אותנטי וטבעי. בנוסף, בדקו מה סגנון התכנים שמתפרסמים באתר וצרו תוכן שיתאים לסגנון של התכנים השונים באתר בשביל שישתלב בטבעיות. 

  • זכויות יוצרים

בפרסום כתבות באתרים, המפרסמים בדרך כלל כוללים גם תמונות שיעוררו עניין אצל הקוראים ויאפשרו לו להתרענן מהמלל הארוך. במצב שאתם מוסיפים תמונות לכתבה חשוב מאוד לוודא את עניין זכויות היוצרים. אם אתם משתמשים בתמונה שצילמתם בעצמכם אין לכם מה לדאוג. אך אם אתם משתמשים בתמונה מהאינטרנט חייב לוודא שיש לכם זכות להשתמש בתמונה. קיימים באינטרנט מאגרים רבים בהם ניתן למצוא תמונות לשימוש בחינם ובתשלום. שימו לב כי עניין זכויות היוצרים חל עליכם ולא על בעל האתר בו תתפרסם הכתבה. 

אז מה היה לנו בכתבה:
Top links

top links הינו אתר מוביל לבניית קישורים חיצוניים שיטיסו את האתרים שלכם למעלה! צוות המומחים שלנו מגדיל ומפתח את מאגר הקישורים הגדול והאיכותי ביותר אשר כיום מונה מעל 900 אתרים אמיתיים, איכותיים ומקודמים.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין