מחירון פרסום כתבות

מחירון פרסום כתבות

מחירון פרסום כתבותרגע לפני שמבררים אונליין לגבי מחירון פרסום כתבות, חשוב להבין כי מחירי פרסום כתבות משתנים בהתאם לכמה פרמטרים שונים. זאת לא חוכמה גדולה להשיג כתבות יח"צ מאוד בזול, אבל זאת כן גדולה להשיג לינקים איכותיים במחירים אטרקטיביים. כיצד עושים זאת? הנה המדריך המלא. 

רוב האנשים מחליטים קודם לחפש מידע לגבי מחירון פרסום כתבות ורק אחר כך, אותם אנשים יחליטו איזה סוגי לינקים כדאי להם לרכוש. בפועל, זה צריך להתבצע להיפך. קודם כל עורכים מחקר מקוון, רק אחר כך קובעים איזה סוגי לינקים כדאי לרכוש ואיפה מומלץ לפרסם כתבות. לבסוף, חשוב יהיה גם לבדוק מחירון פרסום כתבות במגוון אתרים, כולל את סוגי האתרים הבאים:

  • אתרי חדשות ישראליים או עולמיים
  • אתרי מגזין המוקדשים לתחומים ספציפיים
  • אתרי נישה בתחומי עיסוק רבים 
  • פורטלים מסוגים שונים
  • אינדקסים כלליים או אינדקסים נישתיים 
  • פורטלים על ערים ספציפיות ברחבי הארץ (או בעולם)

מחירים של פרסום כתבות באתרים שונים 

בהמשך המדריך יוסבר מדוע צריך בכלל לפרסם כתבות באתרים שונים, אך ראשית, כדאי קודם לדבר על מחירון פרסום כתבות. קודם כל, צריך להבחין בין סוגי האתרים שבהם ניתן לפרסם. אלו הם חלק מהאתרים בישראל ובעולם שניתן לפרסם בהם:

  • באינדקסים נישתיים למשל, העלויות יכולות לנוע בין כמה עשרות שקלים לבין 550 ₪ בממוצע. אם מדובר על אינדקס כללי, העלויות יהיו זולות יותר בד"כ. 
  • אם מעוניינים לפרסם כתבות באתרי מאמרים או באתרים שנקראים אתרי תוכן, המחירים יכולים לנוע בין כ-200 ₪ – 500 ₪. 
  • ניתן לפרסם כתבות ולרכוש קישורים המגיעים מתגובות בכל מיני בלוגים, מה שעשוי לעלות בין כ-150 ₪ – 450 ₪, תלוי בסוג הבלוג.
  • אפשרי גם לרכוש קישור\לפרסם כתבה באתרי לווין או באתרי תמיכה, מה שנע בין כ-250 ₪ – 850 ₪ בממוצע. 
  •  אופציה זולה יכולה להיות רכישת תגובות בפורומים, מה שעשוי לנוע בין עשרות שקלים בודדים בדרך כלל.
  • באתרי חדשות מובילים ניתן לפרסם כתבות איכותיות מאוד, אמה-מה, מחיריהן יכול לנוע בין אלפי שקלים ומעלה. 
  • אפשרי גם לפרסם כתבות בפורטלים של ערים כמו תל אביב, ראשון לציון, ירושלים או כל עיר אחרת. מחירי כתבות אלו ינועו בין 150 ₪ ל-550 ₪ ומעלה. 

חשוב לציין, אלו מחירים שעשויים להשתנות בין חברת קידום אתרים לאחרת ובין האתרים, ככה שחשוב לבדוק בקפידה על מה משלמים לפני הזמנת פרסום כתבות. 

למה לא לפרסם כתבות בזול ולרכוש לינקים בזול? 

מחירון פרסום כתבות הוא הדבר האחרון שצריך לבדוק, כי לעיתים שווה לשלם עוד כמה שקלים על כתבות איכותיות אשר מתפרסמות בדומיינים חזקים ויציבים. השיווק של העסק מצריך פרסום כתבות במקורות מהימנים ואיכותיים לפי הקריטריונים של גוגל, ולפעמים השירות הזה עשוי להיות מעט יקר. בתוך כך, השלב הראשון הוא בדיקת האיכות של דומיינים שונים.

רק לאחר שבודקים את איכות הדומיין שבו עתידה להתפרסם כתבת יח"צ או כתבה אינפורמטיבית, חשוב יהיה לערוך השוואת מחירים בין מחירי פרסום כתבות באתרים. כלל האצבע הוא, שאתרים חזקים תמיד יהיו יקרים יותר לפרסום בהם. אמנם התקציב קובע לא מעט, אבל האיכות של האתר צריכה להיות ראשונה בסדר העדיפויות. זאת, משום שאם רוכשים בזול לינקים או מפרסמים כתבות מאוד בזול, הפעולה הזאת יכולה לפגוע בדירוגים של האתר (במקום לגרום לדירוגים להתברג גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל). 

קראו עוד: בניית קישורים בתשלום

פרסום כתבות באינטרנט – שאלות ותשובות 

האלגוריתמים של גוגל מעריכים ומודדים את הרלוונטיות והסמכות של אתר נתון על ידי בחינת הכמות והאיכות של אתרים המקשרים לאותו אתר.

מעבר לכך שפרסום כתבות מאפשר להתברג גבוה יותר בתוצאות מנועי החיפוש, הפעולה הזאת גם מחזקת את אמינות האתר בעיני גוגל ובעיני הגולשים. כמו כן, פרסום הכתבות גם עוזר להגדיל את כמות התנועה האורגנית לאתר, מה שמקל על לקוחות פוטנציאליים למצוא אותו.

כן ולא, כל עסק שנמצא ברשת ורוצה להצליח במאמצי השיווק המקוון שלו, חייב להיעזר בשירות הזה. עם זאת, לא כל סוגי העסקים נמצאים במרחב הדיגיטלי.

אכן כן, בכל חברת קידום אתרים מחירי פרסום כתבות יכולים להשתנות בהתאם לסוגי האתרים בהם הכתבות מתפרסמות. 

מומלץ קודם לבדוק את האיכות של הדומיינים, כאשר המחיר עשוי לנוע בין כ-550 ₪ – 1,500 ₪ ומעלה. 

השלב הראשון הוא לזהות באילו אתרים אפשר להשתמש לבניית קישורים הכוללים פרסום כתבות. כמו כן, מומלץ לבדוק מראש מחירון פרסום כתבות ולברור בין אתרים חלשים לחזקים יותר בהתאם לתקציב. 

כדי למצוא חברת קידום אתרים מומלצת לפרסום כתבות באינטרנט, לא מספיק רק לבדוק מחירון פרסום כתבות, אלא צריך לבדוק את תיקי העבודות של חברות קידום שונות, לבדוק באילו אתרים היא משתמשת בפרסום הכתבות וכולי. 

לסיכום, אפשר להגיש שבניית מערך כתבות שמפורסמות באתרים שונים, זו אחת הפעולות הכי חשובות בכל הנוגע לעולם של קידום אתרים SEO וכן שיווק דיגיטלי. אם עושים את זה נכון, המשמעות היא חשיפה דיגיטלית טובה יותר, הגברת הנוכחות המקוונת וכמובן, הגברת המכירות של העסק\האתר. 

אז מה היה לנו בכתבה:
Top links

top links הינו אתר מוביל לבניית קישורים חיצוניים שיטיסו את האתרים שלכם למעלה! צוות המומחים שלנו מגדיל ומפתח את מאגר הקישורים הגדול והאיכותי ביותר אשר כיום מונה מעל 900 אתרים אמיתיים, איכותיים ומקודמים.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין