מכירת כתבות באתרים

מכירת כתבות באתריםמכירת כתבות באתרים היא שיטה יעילה במיוחד לקידום אתרים באינטרנט. בשיטה זו, אתרים מובילים מוכרים שטחי פרסום ומאפשרים לעסקים לפרסם את העסק, השירות או המוצר שהם מציעים. לכתבות אלה ניתן להוסיף קישור שיוביל את הגולשים לאתר העסק וכך יקדם אותו. על מכירת כתבות באתרים והיתרונות שהיא כוללת נרחיב במאמר הבא. 

 

מהי מכירת כתבות באתרים?

מכירת כתבות באתרים היא פעולה לקידום אתרים בה אתרי אינטרנט שונים מוכרים שטחי פרסום בהם ניתן לפרסם כתבות, תמונות ולהוסיף קישורים שיובילו את הגולשים לאתר אחר. מכירת כתבות נעשית על ידי פרסום תוכן שיווקי באתר, כמו גם תוכן שמטרתו להעצים את המותג של המפרסם או לקדם מוצר או שירות ספציפי. למעשה, המפרסם משלם לאתר עבור הצגת התוכן שלו. התשלום על כך משתנה ועשוי להיות על פי מספר צפיות, על פי משך הזמן שהמשתמש שהה על התוכן או על פי המיקום שבו התוכן מוצג. מדובר בשיטה יעילה לפרסום תוכן ולקידום אתרים ועסקים באינטרנט. בשיטה זו ניתן להגיע לקהל יעד רחב ולפרסם את העסק בצורה ממוקדת ויעילה. בדרך כלל כתבות שמופיעות בדף הבית יקבלו את החשיפה הגבוהה ביותר.

מה היתרונות?

מכירת כתבות באתרים היא שיטת קידום שכוללת מגוון יתרונות בולטים- 

  • קהל ממוקד- במכירת כתבות באתרים, יש לקנות שטחי פרסום באתרים שקשורים לנושא העסק שלנו או האתר שלנו. כך המפרסם יכול להגיע לקהל ממוקד של גולשים המתעניינים בתחום המוצר או השירות שהוא מציע. כאשר מפרסמים מול קהל ממוקד ניתן להשיג תוצאות טובות יותר בפעילות הפרסומית.
  • בניית מוניטין- כאשר מתפרסמת כתבה על עסק באתר חזק ומוביל, הגולשים מתייחסים להמלצה זו ומסיקים כי מדובר באתר מומלץ עם מוניטין טוב. כך על ידי מכירת כתבות באתרים, עסקים יכולים לבנות לעצמם מוניטין של עסקים חזקים וטובים. 
  • קידום אתר בגוגל- כאשר מוכרים כתבות, כלומר שטחי פרסום באתרים שונים, ניתן להוסיף להם קישורים שיובילו את הגולשים לאתר המפרסם. גוגל מתייחסת לקישורים הללו כאל המלצה על האתר אליהם מקשרים ומעלה את הדירוג של האתר במנוע החיפוש. כך ניתן לקדם את האתר הן על ידי הקישורים והן על ידי הגדלת התנועה של הגולשים באתר. 
  • שיווק עקיף- על ידי מכירת כתבות באתרים ניתן  לקדם את העסק בצורה עקיפה. בעולם של היום, כל העסקים מקדמים את עצמם במגוון דרכים ולצרכנים נמאס ממודעות שקופצות להם בכל פלטפורמה. כאשר מפרסמים כתבת שיווק באתר מוביל, הצרכנים לא בהכרח יודעים שמדובר בשיווק של העסק ולכן הסיכוי שהם יקראו את תוכן הכתבה ולא יתעלמו ממנה עולה באופן משמעותי. כך ניתן לקדם את העסק בצורה עקיפה ולהשיג תוצאות יעילות במיוחד. 

 

איך מבצעים מכירת כתבות באתרים?

על מנת לבצע מכירת כתבות באתרים ישנם מספר שלבים חשובים לביצוע-

  • בחירת אתרים מתאימים

השלב הראשון ואחד החשובים במכירת כתבות באתרים הוא לבחור נכון את האתרים בהם נרצה לפרסם כתבות. על מנת לבחור אתרים יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים שונים. קודם כל בחרו באתרים שפונים לקהל היעד של העסק שלכם כך שהקידום יהיה רלוונטי. חשוב לבחור באתרים שהנושא שלהם קשור לנושא של העסק שלכם. במידה שהאתרים לא קשורים בתחום שלהם גוגל מתייחסת לכך כחוסר אותנטיות ועלולה להוריד את הדירוג של המפרסם ולכן חשוב לקחת זאת בחשבון. בנוסף כדאי לקחת בחשבון פרמטרים כמו ציון האתר והוותק שלו בשביל להיות בטוחים שמדובר באתר חזק שיניב לנו תוצאות טובות. 

  • יצירת כתבות איכותיות

לאחר הבחירה באתרים המתאימים, השלב הבא הוא ליצור תוכן איכותי המתאים לקהל היעד. יש לכתוב כתבות ברמה גבוהה ומקצועית, המספקות מידע ותוכן מעניין לקורא. במידה שאינכם יודעים כיצד לכתוב תוכן מומלץ להיעזר בכותבי תוכן שייצרו לכם תכנים מעניינים עם מסרים שיווקיים לצד מסרים עמוקים שישאירו בקוראים ערך מוסף. 

  • חשיפה ופרסום

השלב הבא הוא לפרסם את כתבות התוכן שכתבתם באתרים המתאימים שבחרתם. יש להציג את הכתבות באופן בולט ובצורה חכמה כדי למשוך את הקהל המתאים ולהגדיל את מספר הקוראים. חשוב ליצור קשר עם מנהלי האתרים שבחרתם לפרסם בהם את הכתבות. יש להבין את מדיניות הפרסום של האתר ולקבל את ההסכמה של המנהל לפרסום הכתבות באתר.

  • מעקב וניתוח

לאחר שפרסמתם את התוכן, יש לעקוב אחר נתוני הפרסום והתוצאות שהוא מניב. מדובר באחד השלבים החשובים ביותר בתהליך קודם מאחר שעוזר לכם להבין את יעילות הקידום ולהסיק מסקנות להמשך. בשלב זה יש לעקוב אחר ההצלחה הפרסומית ולבצע ניתוח של הנתונים כדי להבין אילו אתרים וכתבות מניבים תוצאות טובות יותר ומושכים יותר קוראים. כך ניתן להחליט האם להגביר פרסום באתר מסוים, להפסיק פרסום באתר אחר, לשנות תוכן וכדומה. 

  • פעילות פרסום נוספת

אחד הדברים החשובים בקידום הוא לשמור על גיוון ואף פעם לא להסתפק בשיטת קידום אחת. לכן, על מנת להגדיל את מספר הקוראים ולהגדיל את החשיפה של העסק, יש לבצע פעילות פרסום נוספת כמו פרסום ברשתות חברתיות, שיווק דואר אלקטרוני, שיווק תוכן וכדומה. הפעילויות הללו יכולות לסייע לכם להגדיל את הזרימה של הקוראים ולהגדיל את הכנסות המכירה שלכם.

כמה עולה מכירת כתבות באתרים?

קשה לענות באופן חד משמעי כמה תוכלו להרוויח ממכירת כתבות באתרים. בעיקרון יש לקחת בחשבון כי כל אתר יכול לדרוש על המכירה כמו שהוא רוצה, אך עם זאת קיימים מחירי שוק שנעים בין עשרות למאות שקלים, בהתאם לגורמים שונים. בדרך כלל, ככל שיהיה מדובר באתר חזק יותר, כך המחיר לפרסום בו יהיה גבוה יותר אך תוצאות הקידום יהיו יעילות יותר. מלבד לחוזק האתר יש גורמים נוספים שישפיעו על המחיר בהם הנישה של האתר, מספר הגולשים של האתר, מספר הכתבות המתפרסמות באתר, מה הדירוג של האתר בגוגל, מה הותק של האתר ועוד. 

ריכזנו לכם טווח מחירים למכירת כתבות באתרים, על מנת שתוכלו לדעת מה המחירים המקובלים בשוק ולהחליט על התקציב שלכם בהתאם- 

  • המחיר למכירת כתבות באתרי נישה ואתרי תוכן קטנים ינוע בין 80 ל-150 שקלים לכתבה. 
  • המחיר למכירת כתבות במקומונים ובאתרי תוכן בינוניים ינוע בין 100 ל-500 שקלים לכתבה. 
  • המחיר למכירת כתבות באתרי חדשות ואתרי תוכן ארציים שמקבלים חשיפה גבוהה במיוחד ינוע סביב 1,500 שקלים ואפילו 3,000 שקלים ויותר.
אז מה היה לנו בכתבה:
Top links

top links הינו אתר מוביל לבניית קישורים חיצוניים שיטיסו את האתרים שלכם למעלה! צוות המומחים שלנו מגדיל ומפתח את מאגר הקישורים הגדול והאיכותי ביותר אשר כיום מונה מעל 900 אתרים אמיתיים, איכותיים ומקודמים.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין