פרסום כתבות תדמית

פרסום כתבות תדמיתבימינו התחרותיים כל כך כנראה בכל תחום ונישה עסקית, פרסום כתבות תדמית הופך להיות חשוב יותר ויותר. במיוחד כאשר מדברים על תהליכי קידום אתרים מסוג SEO, כלומר קידום אתרים אורגני. למה בכלל בונים מערך לינקים לאתרים? האם כתבות תדמית הן חלק ממערך קישורים? הנה כל המידע.

כאשר מדובר על תהליכי קידום אתרים אורגני, פרסום כתבות תדמית זו אחת מהפעולות החשובות שנועדו למתג טוב יותר אתר מסוים. כמו כן, הפעולה הזאת נועדה גם כדי לאותת לאלגוריתמים של גוגל כי מדובר באתר איכותי. הרי, אם אתרים אחרים מפנים אליו, כנראה שיש סיבה לכך. בהיבט הזה, יש כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון לפני שמחליטים על פרסום כתבות תדמית. חלק מהפקטורים שצריך לשקול הם:

  1. מיהם קהלי היעד שמעוניינים להגיע אליהם?
  2. עד כמה עמוק צריך לבצע מחקר שוק או מחקר דמוגרפי? 
  3. מה התקציב עבור פרסות כתבות תדמית? 
  4. באיזה תחום מדובר ואילו אתרים רלוונטיים אליו?
  5. באילו רשתות חברתיות או פלטפורמות נמצאים קהלי היעד של המותג? 
  6. מיהם כותבי התוכן המתאימים למשימה?
  7. אילו חברות קידום אתרים מציעות מחירים טובים לפרסום כתבות תדמית?
  8. מיהן חברות הקידום שמתמחות בתחום הרלוונטי לאתר?
  9. מהם ביטויי החיפוש ("מילות מפתח") הרלוונטיים למותג? 
  10. כמה כתבות תדמית מומלץ לפרסם בהתאם לרמת התחרותיות בתחום?

מה חשוב לדעת על פרסות כתבות תדמית?  

פרסום כתבות תדמית בהחלט עשוי להיות חלק בלתי נפרד מתהליכי קידום אתרים אורגני, אך גם ניתן לפרסם כתבות תדמית בצורה נפרדת ללא כל קשר לבניית מערך קישורים נכנסים לאתר. בתוך כך, רכישת קישורים לאתרים חיונית בכמה מישורים שונים. ראשית, חשוב לבנות מערך קישורים כדי לשפר את הנוכחות המקוונת של אתרים בתוצאות החיפוש באינטרנט. במישור הזה של הדברים, הנראות, הנוכחות והדירוג של אתר אינטרנט מתבטאים בתוצאות של מנועי החיפוש. 

בעיניים של גוגל, קישורים נכנסים הם קישורים מאתרים אחרים שמפנים משתמשים לאתר, מה שמעיד על כך שאתר מסוים הינו בר סמכא ושניתן לסמוך עליו. בסופו של דבר, הכל מסתכם במילה אחת – "טראפיק". הפואנטה ברכישת קישורים היא להניע כמה שיותר תנועה של גולשים לאתר אינטרנט נתון.

אתרים לפרסום כתבות תדמית – יתרונות, חסרונות ומחירים 

כדי להבין לעומק את הנושא של פרסום כתבות תדמית, הנה מחירון פרסום כתבות תדמית ומידע נוסף שחשוב לקחת בחשבון:

סוג אתר לפרסום כתבות תדמית מחיר מומלץ לפרסום כתבת תדמית יתרונות הפרסום חסרונות הפרסום מידע נלווה שחשוב להכיר
פורטלים העוסקים בהשוואות שירותים או השוואות מחירים כ-150 ₪ – 450 ₪ ומעלה ניתן לאתר פורטלים ספציפיים שעוסקים בדיוק בסוג השירות או המותג המפורסם. פורטלים אלו לעיתים כוללים פרסום כתבות תדמיתיות בכמויות רחבות, ככה שהפרסום עשוי ללכת לאיבוד בתוך אוקיינוס כתבות התדמית.  בעת פרסום בפורטלים אלו, מומלץ לצרף לכתבת התדמית איזשהן מבצע חם או הטבה ייחודית לקוראי הפורטל.
אתרי מידע  עשרות שקלים עד מאות שקלים בודדים, בד"כ מקסימום 450 ₪ – 650 ₪  יכולים להיות מאוד אינפורמטיביים ומספקי ערך מוסף לגולשים, שזה בדיוק מה שהאלגוריתמים של גוגל אוהבים.  קשה למצוא אתרים באמת איכותיים עם DA גבוה (דירוג דומיין). כדאי לנסות לאתר אתר מידע ספציפי הרלוונטי לתוכן המפורסם. 
אתרי סמכות אוטוריטות  מאות שקלים עד אלפי שקלים, יכול להגיע גם לכ-1,500 – 5,000 ₪ ומעלה  זהו הלינק הכי חזק שאפשר לקבל ולכן ה-BOOST לקידום של האתר יהיה משמעותי למדי.  יקר מאוד וקשה למצוא אתרי אוטוריטות שמוכנים להעניק שירות של פרסום כתבות תדמית.  כדאי להפנות בקשות רשמיות לבעלי האתרים כדי לבדוק מוכנות לפרסום.
אתרי אינדקס החל מאתרים חינמיים ללא עלות ועד כ-150 – 350 ₪ בממוצע יש גיוון רב של אתרים מהסוג הזה ולכן קל למצוא אינדקס רלוונטי, כולל אינדקסים עם רישומים בחינם. גוגל לא מעריכים במיוחד את האתרים האלו, אלא אם מדובר באינדקס נישתי או אינדקס מאוד ותיק.  עדיף לשלם כמה שקלים מאשר להירשם לאינדקס בחינם שנחשב ספאמי. 
אתרי חדשות בחו"ל 550 $ – 950 $ ועד עשרות אלפי דולרים לרוב יהיה מדובר בלינקים חזקים מאוד ויציבים בטווח הארוך. מחיר גבוה  חשוב למצוא אתר חדשות רלוונטי ולא אתר חדשות מאוד כללי. 
פורטלים של ערים בישראל 150 ₪ – 950 ₪ ומעלה אפשרי לאתר פורטל עבור כל עיר ועיר בישראל, החל מהפריפריה ועד הערים הגדולות כמו ת"א, ר"ג, חיפה ועוד.  חלק מהפורטלים הם בעלי DA מאוד נמוך (סמכות דומיין נמוכה). כדאי לאתר פורטלים עם DA65 ומעלה.
אתרי חדשות בישראל החל ממאות שקלים בודדים ועד כ-9,500 ₪ או יותר  אתרים חזקים מאוד שמשפיעים לחיוב על קידום אתרים אורגני SEO מחיר גבוה מאוד וזמינות מוגבלת חשוב לערוך השוואת מחירים בין חברות קידום אתרים, כי יש לפעמים פערים משמעותיים במחירים. מצד שני, אפשר לנסות לפנות ישירות לאתר חדשות כדי לקבל הצעת מחיר.  
אתרי מסחר אלקטרוני עם בלוגים כ-250 ₪ – 750 ₪ בממוצע יכולת לפרסם באתרים עם הנעה לפעולה. באתרים אלו יש קופות מקוונות לתשלום, ככה שהדרך עבור הלקוח מתקצרת אם הוא מעוניין לרכוש מוצר או שירות.  אם לא מפרסמים אצל החברות הגדולות, עשוי להיות קשה לאתר אתרי מסחר חזקים בישראל כדאי להעניק הטבה ייחודית לקוראי הכתבה כדי שיוכלו לרכוש את המוצר במעמד קריאת כתבת התדמית. כמו כן, אפשר לשקול לעשות "ברטר" עם אתרי מסחר נוספים. אפשר להציע לאתרי מסחר שונים "לגזור" רווח על כל עסקה (כ-5% – 10%) שמגיעה כתוצאה מפרסום כתבת התדמית. 
אתרי תוכן ובלוגים כ-50 ₪ – 350 ₪ ומעלה  גיוון אדיר של בלוגים לעיתים מדובר באתרים חלשים ולא באמת מספקים ערך מוסף  כדאי לאתר בלוגים ישראלים עבור קידום כמה שיותר רלוונטי, אבל לא חובה. 
פורומים בחינם עד עשרות שקלים בודדים זמינים מאוד והגיוון גדול לינקים מפורומים לא מוערכים מאוד על ידי האלגוריתמים של גוגל.  אם כבר מפרסמים לינקים בפורומים, עדיף שאלו יהיו פורומים מקצועיים. 
מגזינים  150 ₪ ומעלה  ישנם סוגי מגזינים בכל התחומים ועבור כל אנשי המקצוע כמעט  חלק מהמגזינים לא איכותיים במיוחד  עדיף למצוא מגזינים בעלי מוניטין

לסיכומו של דבר, ההמלצה הכי חשובה היא למצוא חברת קידום אתרים שתוכל לספק מידע, תמיכה ואת היכולת לאתר את האתרים הרלוונטיים ביותר לסוג כתבת התדמית. 

אז מה היה לנו בכתבה:
Top links

top links הינו אתר מוביל לבניית קישורים חיצוניים שיטיסו את האתרים שלכם למעלה! צוות המומחים שלנו מגדיל ומפתח את מאגר הקישורים הגדול והאיכותי ביותר אשר כיום מונה מעל 900 אתרים אמיתיים, איכותיים ומקודמים.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין