
רכישת קישורים לאתרים
בעבר, על מנת לקדם אתרים היה צריך לעבוד מאוד קשה. הדירוג של האתר בגוגל נקבע בהתאם לפרמטרים שונים וכל בעלי האתרים רוצים לענות עליהם על
דף הבית » קניית קישורים
קניית קישורים היא פעולת קידום מוכרת וידועה. האלגוריתם של גוגל די מקדם אתרים שנעזרים בקישורים חיצוניים ופנימיים אך מצד שני, גם עשוי להעניש את אותם אתרים. נסביר, עניין קניית קישורים הוא מורכב, הוא תלוי בהרבה גורמים ומי שלא יודע להתנהל נכון אל מול קישורים יכול למצוא את עצמו פוגע באתר שלו יותר מאשר מועיל. ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם חייבים לדעת על קניית קישורים.
אז מה זה בניית קישורים ומה הם קישורים? לרוב התבנית של קישור תהיה במצב בו אתם כותבים עבור אתר אחר תוכן מסוים אשר כולל מילות מפתח לרוב. במהלך המאמר יופיעו אנקורים אשר הם מנתבים את הקורא בלחיצה לאתר שלכם או לעמוד מסוים של שירות. ניקח דוגמא נפוצה, אם אתם עכשיו מפרסמים באתר גיימינג המלצה על מחשב (אתם חנות מחשבים) הקישור יכול להיות לדף המכירה. הקישורים יכולים להיות גלויים עם הנעה לפעולה כמו "לחצו כאן", או מצד שני יכול להיות שבעצם הקישור הוא מילת מפתח מסוימת "מחשבים מומלצים לשנת 2023".
העניין המורכב מול גוגל הוא למעשה שגוגל לא מאשרת קנייה של קישורים, אלא שיתופי פעולה. מדובר כמובן על נתונים די יבשים מכיוון שרוב האתרים קונים ומוכרים קישורים, אך מי שעושה זאת בצורה לא נכונה יכול לפגוע בהליך הקידום שלו. גוגל מעודדת שיתופי פעולה ברשת, ולרוב קישורים יכולים בהחלט להיות שיתוף פעולה. קניית קישורים או שת"פ של קישורים מתבצעת בשביל קידום מוצר, קידום לאסטרטגיית שיווק, יחצנות ועוד. אפשר לדמות קניית קישורים כמו פניה לאושיית רשת כלשהי לצורך שיווק המותג שלכם.
המחירים של קניית קישורים משתנים בהתאם לסוג הקישור, סוג האתר והמיקום של הקישור באתר. ככל שהקישור נמצא במקום יותר בולט לעין הוא נחשב ליותר יוקרתי. וכמובן שיש חשיבות למקום ממנו אתם רוכשים את הקישור ולמקום בו אתם ממקמים את הקישור. קיימים שני סוגים של קישורים: קישור פנימי וקישור חיצוני.
קישור פנימי הוא קישור ללא עלות, קישור שמוביל מדף אחד באתר שלכם לדף אחר באתר. שימו לב, גם כאן חשוב לבחור נכון את הקישור, את המיקום ממנו יוצא הקישור והמקום אליו הקישור מוביל. ברגע בו אתם מפרסמים קישורים לחינם גוגל יודעת לזהות את זה. הזיהוי מבוצע במגוון שיטות, אף אחד לא באמת יודע לזהות איך בדיוק פועל האלגוריתם של גוגל אבל מן הסתם מדובר על מספר לחיצות, שהייה באתר, העתקות ועוד. קישור פנימי הוא גם חלק חכם ומורכב בתהליך קידום האתר.
קישור חיצוני הוא קישור שמוביל לאתר שלכם. זאת אומרת, אתם יכולים לפנות לאתר מסוים ולבקש ממנו לפרסם כתבה כלשהי (לרוב אתם תצטרכו לדאוג גם לכתבה). לפי נתונים מסוימים כמו PR, DR (נתונים המשקפים את טיב הקישור) אתם תוכלו לראות האם האתר מתאים לכם. קישור חיצוני וקישור פנימי שניהם כלים שיווקיים יעילים וחשוב לדעת להשתמש בהם בצורה נכונה ולא להעמיס את האתר בקישורים בבת אחת. ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים לקניית קישורים.
רלוונטיות | הדבר החשוב ביותר היא מציאת אתרים רלוונטיים. מה זה אומר? אם אתם בוחרים באתר שיש לו הרבה כניסות אך הוא אינו רלוונטי לאתר שלכם אתם פוגעים אוטומטית באיכות הקישור, ולא רק בגלל שלא יהיו לכם כניסות אלא בגלל שגוגל יותר לזהות כשמדובר בקישור לא רלוונטי. אם אתם מוכרים ספות אין שום סיבה שתפרסמו את האתר שלכם באתרי בישול. |
תדירות | אל תעמיסו בקישורים, אפשר לקנות כמות גדולה של קישורים כדי לקבל חבילה משתלמת יותר, אבל פרסום הקישורים צריך להיות מבוצע בתדירות קבועה ורצוי גם על ידי בעל מקצוע. בעל מקצוע יודע כמה נכון לפרסם קישורים ובאיזו תדירות – זאת ביחס לכניסות לאתר שלכם ונתונים שונים מתוך ניתוח טכני של תהליך הקידום. |
קהל יעד | מצאו אתם שמהם קהל יעד פוטנציאלי יוכל להכיר אתכם. עדיף לכם למצוא אתר שאין בו הרבה כניסות אבל נוגע בתחום המדויק בו אתם עוסקים מאשר לפרסם באתרים גדולים כמו מאקו שם ייתכן ולא תמצאו קהל יעד רלוונטי בכלל. בסופו של דבר מה שתורם לקידום היא הפעולה של הגולשים, ככל שתקבלו יותר כניסות דרך הקישור כך הדירוג שלכם יגדל. |
כמה עולה לקנות קישורים? ריכזנו עבורכם טבלה המשקפת את המחירים הממוצעים בשוק. בהמשך נציין בפניכם את כל הדברים שמשפיעים על המחיר. הנה טבלת מחיר שירותי בניית קישורים:
מספר קישורים | הערות | מחיר כולל |
קישור אחד | החל מ-180 ש"ח | כולל תוכן AI מתנה |
קישור אחד | החל מ-300 ש"ח | כולל תוכן AI מתנה |
3 קישורים | החל מ-511 ש"ח | כולל תוכן AI מתנה |
10 קישורים | החל מ-1,460 ש"ח | כולל תוכן AI מתנה |
15 קישורים | החל מ-2,044 ש"ח | כולל תוכן AI מתנה |
30 קישורים | החל מ-3,723 ש"ח | כולל תוכן AI מתנה |
50 קישורים | החל מ-5,986 ש"ח | כולל תוכן AI מתנה |
הטבלה אותה ציינו משקפת את המחירים הממוצעים, אבל יש כל כך הרבה פרמטרים שעשויים להשפיע על המחיר. אנחנו ריכזנו עבורכם את המחירים לאתרים שנחשבים אתרי נישה – אתרים המתמחים בתחום מסוים. לדעתנו כמובן שעדיף לבחור באתרים כאלה מאשר אתרים שאין להם תחום התמחות, אבל יש גם פעמים בהם נרצה לתת בוסט שיווקי ולבחור באתרים פופולריים כמו מאקו, ישראל היום, Ynet וכד'.
מחיר פרסום באתרים מובילים וגדולים יהיה החל מ-3,000 ש"ח לרוב לקישור בודד. לכן, חשוב להתייעץ היטב עם מקדם אתרים לגבי קניית קישורים במחירים כאלה. חשוב להדגיש, המחיר משתנה גם בהתאם לעמוד בו תפרסמו, תוכלו למצוא עמודים באתרים מובילים בעלויות נמוכות יותר. אנחנו ממליצים לתת לבעל מקצוע לנהל את בחירת הקישורים עבורכם בהתאם לכל הקריטריונים שציינו וכמובן בדיקה וניתוח טכני של האתר בו נרצה לפרסם את המאמרים.
חשוב להשקיע לא פחות בקישורים פנימיים מאשר קישורים חיצוניים. המטרה היא לבחור בקישורים איכותיים גם פה וגם פה, ככל שהפעילות סביב הקישורים תהיה חיובית יותר מצד הגולשים אתם תקבלו את התמורה בדירוג שלכם בגוגל. וטיפ אחד קטן, תדאגו גם לקישורים דרך הרשתות החברתיות ולא רק קישורים דרך אתרים.
בעבר, על מנת לקדם אתרים היה צריך לעבוד מאוד קשה. הדירוג של האתר בגוגל נקבע בהתאם לפרמטרים שונים וכל בעלי האתרים רוצים לענות עליהם על
קניית קישורים SEO כפי שאתם אולי כבר יודעים, קישורים נכנסים ממלאים תפקיד מכריע באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). הם משמשים כהצבעות אמון מאתרים אחרים, מה שמצביע
פרסום ושיווק באינטרנט הם שניים מההיבטים החשובים ביותר של כל עסק מקוון מצליח. הם משמשים כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולהגביר את נראות המותג. בעזרת פרסום
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים
אנחנו זמינים גם בוואטסאפ